להרוויח יותר מ-AdMob

27 בנובמבר 2010 מאת: ארז הדס-זוננשיין
אדמוב זו לא רק פרסומתאדמוב זו לא רק פרסומת

אדמוב זו לא רק פרסומת

אם אתם מפתחים אפליקציה בזמנכם הפנוי, מתפרנסים מפרסומת קטנטנה של אדמוב ומחפשים להוסיף ערך מוסף למשתמשים – אתם קוראים את הפוסט הנכון. לאחרונה באחת הישיבות עם חברים החלטנו לערוך שני ניסויים בכדי להגדיל ההכנסות מאדמוב באפליקציה של חבר, וגם לתקשר עם הגולשים בדרך נוספת כך שהם יבינו כי באמצעות הפרסומת הקטנטנה, אפשר לקבל גם פרסומות וגם מידע רלוונטי לאפליקציה בה הם משתמשים.

כך תגדילו את הרווחים מ-AdMob
אחת הבעיות עם באנרים היא ההרגל של המשתמש לזכור היכן ממוקם הבאנר ולהתעלם ממנו. רוב המפתחים לא שמים לב לאפשרות ה'ריפרוש' הנמצאת בהגדרות הערוץ באדמוב, אבל אופציה זו תחליף את הפרסומת עפ"י הזמנים אותם אתם תקבעו ותוכלו לשנות שוב בכל עת מבלי לעדכן את הקוד באפליקציה. היתרון הגדול של אפשרות זו היא הדרך בה אדמוב מחליפה את הפרסומת באמצעות היפוך תלת מימד שתופס את העין ואין שום סיכוי לפספס זאת.

סביר להניח כי המשתמשים יתרגלו שוב לשינויי הפרסומות, אך תוכלו לשמור לעצמכם את הזכות להחליף את זמני ההתחלפות מעת לעת ובכך ליצור דינמיות ומשיכת עין גדולה יותר.

כך תשפרו את הקשר עם המשתמש
אחת הבעיות בניהול אפליקציה זה חוסר היכולת שלך להכיר את המשתמשים, אתה לא יודע עליהם כמעט שום דבר, ולמען האמת גם אין לך איך לתקשר איתם. אם רק היתה לך את הדרך לקבל עליהם יותר אינפורמציה…ובכן, זה אפשרי. נניח ויש לאפליקציה שלכם דף פייסבוק (או טוויטר), באמצעות שירות House ADS של אדמוב תוכלו לפרסם בחינם את דף הפייסבוק שלכם בתוך הפרסומת שבאפליקציה שלכם. לאור העובדה כי המובייל בא לקחת את חווית האינטרנט באמצעות מחשב ולתמצת אותה אל תוך מכשיר הסלולר, העלאת קמפיין פרסומי המציע למשתמשי האפליקציה שלכם להצטרף לדף הפייסבוק ולעקוב אחרי עדכונים ולהשתתף בדיונים, תאפשר לכם לשמור איתם על קשר גם באמצעות המחשב, וגם לקבל עליהם יותר פרטים אישיים.

כך תשפרו את הדירוג במרקט
משתמש לא מרוצה מאפליקציה יילך למרקט, יסיר את האפליקציה ויכתוב תגובה שלילית או לפחות ידרג דירוג נמוך. רוב המשתמשים שמרוצים מהאפליקציה פשוט ימשיכו להשתמש בה ובתקווה כי ביום מן הימים כשהם יעברו במרקט כבדרך-אגב, הם יזכרו באפליקציה שלכם וידרגו אותה בדירוג גבוהה. היתרון של שימוש בפרסום פנימי (House ADS) בתוך האפליקציה שלכם באמצעות אדמוב, מאפשר לכם להציע למשתמש המרוצה להכינס למרקט ולדרג את האפליקציה בדירוג חיובי.

גם אם הדירוג הנוכחי שלכם במרקט הוא די חיובי, תתפלאו עד כמה אתם יכולים לשפר עוד אף יותר אם רק תציעו למשתמשים שלכם להשקיע דקה מזמנם ולדרג את האפליקציה.

לסיכום
אדמוב היא אומנם שירות נחמד להכנסה מזערית מאפליקציות, במיוחד אם יש לכם פחות מ-250 אלף הורדות. צריך לדעת לייעל אותה לצרכים האישיים שלנו על מנת להרוויח יותר מהמשתמשים, לדעת לנתב אותם אל אפיקים שונים שלא קשורים אך ורק ברווחים ישירים מהקלקות על פרסומות. אדמוב יצרה כלי נהדר שיכול לאפשר לבעלי אפליקציות להיות בקשר עם המשתמשים, השכילו להשתמש בתבונה.

מופיע בקטגוריות: כללי
תגיות: , , ,

האפשרות להגיב סגורה.

ה