קידום אתרים – השקעה חכמה

בעידן הנוכחי התבססה ההבנה שלבתי עסק כלקבל חשיפה רחבה לקהל יעד פוטנציאלי עליו לבצע קידום אתרים. אז מהו קידום אתרים ומדוע מדובר בהשקעה החכמה ביותר שבעלי עסקים יכולים לעשות? כל הפרטים

המהפכה הגדולה של המאה ה 21

עלייתן של מנועי החיפוש והמהפכה הגדולה אשר התרחשה בעשור האחרון בכל הקשור למדיה הדיגיטלית מאפשר לראשונה לעסקים למנף את עצמם אל מול המתחרים, כמו גם לקבל חשיפה לקהלי יעד פוטנציאלים באמצעות שימוש בפלטפורמות שונות לקידום העסק שלהם. לא מדובר בנחלתם רק של חברות גדולות, אלא בפוטנציאל אדיר לבעלי עסקים קטנים ובינונים לקבל חשיפה באמצעות שיווק דיגיטלי. אחד הכלים הטובים ביותר של השיווק הדיגיטלי נעוץ בקידום אתרים, פעולה אשר תורמת להגדלת החשיפה ולפנייה לקהלי יעד נוספים בצורה פשוטה, חכמה ויעילה.

קידום השקעה חכמה

מהו קידום אתרים?

קידום אתרים באמצעות מנועי החיפוש וכן ברשתות החברתיות היא פעולה אשר נועדה לשפר ולהבליט את בית העסק. מנועי החיפוש מאפשרים לגולשים באינטרנט למצוא אתרים ע"פ מילות חיפוש, כאשר כל מנוע חיפוש כזה מקבל שאילתה מסושימת ומחזיר תוצאות ע"פ רלוונטיות. ע"פ מחקרים שנעשו בתחום, רוב המשתמשים צופים אך ורק בתוצאות המתקבלות בראש הדירוג, ומקסימום עד תוצאות הדף השני. על כן, התבססה ההבנה של בתי עסק רבים כי אם ברצונם לשפר את החשיפה שלהם לקהל הלקוחות עליהם להשתמש בקידום אתר החברה באופן ממומן, כך שבית העסק יופיע במקומות הראשונים של החיפוש ובכך תגדל החשיפה, כפי שמסביר דניאל מסטר מנכ"ל ומייסד חברת מסה מדיה "טרם תחילת הקידום יש לבצע תיאום ציפיות אל מול הלקוח, זאת לטובת בנייה של תוכנית אסטרטגית נכונה לבית העסק אשר כוללת תמחור המייצג את זמן והיקף העבודה הרצויים. כיוון שמדובר בתהליך מורכב, הדורש השקעה כספית, חשוב להבין שמדובר בתהליך לא קצר אך הוא מניב תוצאות מרחיקות לכת עבור בית העסק, עסקים גדולים וקטנים כאחד. כלומר, מדובר בהשקעה חכמה, גם בהקשר לבתי עסק בינונים-קטנים, מאחר ובאמצעות קידום האתר באופן ממומן ניתן להגדיל את לאתר בעשרות אחוזים ולהתחרות גם בחברות גדולות בתחום, באופן האפקטיבי והיעיל ביותר"

כיצד מתבצע קידום אתר?

קידום האתר נעשה במספר שלבים חשובים. השלב הראשון הוא ביצוע של אופטימיזציה של האתר למנוע החיפוש, כלומר התאמת מבנה האתר לדרישות מנוע החיפוש ולמגבלותיו. בנוסף, יש לבצע התאמה של האתר לתוכנות גלישה שונות לעמידה בתקנים וכן לוודא כי התוכן יהיה רלוונטי עד כמה שאפשר למילות החיפוש במנוע החיפוש כך שתהיה הלימה מוחלטת בין התוכן לבין מילות החיפוש שבעל האתר מעוניין להופיע בעמוד התוצאות. בנוסף, ניתן לבצע קידום אתרים באמצעות שיווק דיגיטלי של מודעות פרסום ממומנות לקהל יעד ספציפי אשר נבחר באמצעות אלגוריתם חכם, דבר שיכול להגדיל באופן משמעותי את החשיפה של האתר לקהלי יעד פוטנציאלים.