מדריך למתחילים – השוואת מחירי משכנתא באופן דיגיטלי

כדי לרכוש דירה בארץ, לנוכח עליית מחירי הנדל"ן כנראה שגם אתם מוצאים את עצמכם לפני החלטה גדולה של רכישת נכס ונטילת משכנתא.

משכנתא היא ההלוואה המשמעותית והגדולה העיקרית עבור רוב האנשים.

היא לטווח ארוך והיא כרוכה בתשלומים סדורים כל חודש במשך שנים רבות.

ישנם מספר סוגים של משכנתאות ומסלולים צריך להיות מאוד זהירים וברורים לפני שסוגרים על מסלול כזה או אחר.

יש המון פקטורים שצריך לחשוב עליהם לפני שסוגרים התחייבות כספית שכזאת, לכן ערכנו לכם את המידע כדי טיפה להקל על התהליך.

 

למה יש ריבית למשכנתא

משכנתא הנלקחת מהבנק, הוא מבחינתו לוקח סיכון גבוה שאתם תחזירו לו את הסכום שרכשתם, ואתם מנגד – נלחצים. מגיעים ללקיחת משכנתא ומבינים שהמושג שיודבר עליו הכי הרבה זה ריבית. למה יש ריביות על הלוואות? קודם כל בשביל שהבנק יוכל להרוויח כסף עבור ההשקעה שלו בכם זה כביכול התמריץ שלו להעניק לכם את הכסף מלכתחילה. סיבה שניה האי שערך הכסף משתנה מתקופה לתקופה וזה קשור לריביות. מבלי להיכנס ליותר מידי מושגים ומונחים המטרה הסופית היא שהערך הנוכחי של הכסף שלקחתם במשכנתא יהיה שווה לערך העתידי של אותו סכום, לכן מצורפת אליו הריבית.

 

מה ההבדל בין המשכנתאות

יש מסלולים שונים לריביות, תוכלו ללכת על מסלול עם ריבית צמודת מדד שזה מאין סיכון כי הריביות נתונות לתנועות השוק. או ריבית קבועה שיכולה גם היא להוות סיכון מסוים אם נגיד בשוק הריבית ירדה משמעותית מאז שחתמתי על ההלוואה לכן יש להיוועץ עם מומחים שלנוכח ההכנסות השוטפות שלכם יוכלו לייעץ לכם על תנועות השוק הצפויות ומה הכי מתאים לכם. פקטור נוסף הינו השוואת מחירי ביטוח משכנתא, כל לוקח משכנתא חייב לקחת ביטוח עליה כדי שהבנק ילווה לו את הכסף וכאן מתחילה התחרות בשוק על מחירים ולקוחות. עליכם לעשות את שיעורי הבית שלכם ולבדוק דרך מי הכי משתלם לכם.

 

השוואת מחירי משכנתא אונליין

היום יש המון שירותים ברשת שיכולים לעשות את החישובים לוח הסילוקין של התשלומים עבורכם. מה עוד בשל התחרות בשוק הבנקים רוצים שתבואו ותקחו מהם השקעה וכשיש תחרות –  יש מקום למיקוח. חברות רבות ואתרים אבים יכולים לעזור לכם להבין את המשכנתא היעילה והטובה ביותר עבורכם חלקם אפילו בחינם. אחרי שאתם באים מסודרים ומאורגנים אתם יודעים מה לדרוש מהבנק ולאחר שבדקתם את כל האפשרויות כמו שצריך ואתם מוכנים לקחת את המחויבות הכלכלית הזאת שנשרכת אחר כך לשנים. תחילה זה נראה מפחיד והרבה כסף אבל בסוף צריך לזכור שרוב האזרחים מצליחים להחזיר את המשכנתאות וחוץ מזה, הלוואות זה כלי חיוני לשוק הכלכלי ואין מה לפחד. עם הייעוץ וההכנות הנכונות אתם תצליחו במשימה ותהנו מבית חדש ותשלומים הגיוניים. http://2bit.co.il

מחשבון

 

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה