איזה מתנות כדאי לחלק באירועים עסקיים?

חברות ועסקים בגדלים שונים עורכים אירועים עסקיים על מנת לחגוג מקרים ייחודיים כגון: השקת מוצר או שירות חדש, יום גיבוש לעובדים, יום עיון, גיוס לקוחות חדשים וכדומה. הפקת אירוע עסקי אינה פשוטה משום שהיא דורשת ממנהל העסק או ממפיק האירוע להשקיע כסף וזמן רב. 

אחד הנושאים החשובים ביותר שיש להתייחס אליהם כאשר מפיקים אירוע עסקי, הוא חלוקת המתנות לאורחים. באירוע עסקי נהוג לחלק מתנות ממותגות עם לוגו החברה למוזמנים. המתנות הללו עשויות לתרום לפרסום, שיווק וקידום מכירות בעסק וכן להגברת המוטיבציה ותחושת השייכות של העובדים לעסק. במאמר זה תוכלו לקבל מספר רעיונות מגניבים ומקוריים למתנות שמומלץ לחלק למוזמנים באירועים עסקיים.

 

עציץ ממותג

אם אתם מעוניינים במתנה מקורית שתפתיע את המוזמנים שלכם ותסקרן אותם, עציץ ממותג הוא המתנה האידיאלית עבורכם. הלקוחות והעובדים מאסו במתנות בנליות כגון: כרטיסי ביקור ומדבקות ומעוניינים לקבל מתנות מקוריות יותר. לפיכך, חלוקת עציצים ממותגים עם לוגו העסק ומסר אישי עשויים לרגש ולשמח את המוזמנים. מדובר במתנה מרשימה שמשדרת השקעת מחשבה ושתזכיר למוזמנים את האירוע כזיכרון טוב גם זמן רב לאחר האירוע.

 

כוסות יין ממותגות

אם האירוע שלכם הוא אירוע רשמי אליו מוזמנים אנשים מכובדים, כוסות יין ממותגות עשויים להיות מתנה מוצלחת שתגרום להם להעריך אתכם ואת העסק שלכם יותר. בכוסות היין הללו תוכלו לעשות לחיים ולשתות לכבוד האירוע החגיגי וכך להשרות אווירה טובה ושמחה באירוע.

 

מארז שוקולד

כמעט כולם אוהבים שוקולד וישמחו אם יעניקו להם מארז שוקולדים חינם. תוכלו להעניק למוזמנים מארזי שוקולד עם כיתוב אישי או מיתוג של העסק. כך, תשאירו את האורחים עם טעם טוב כאשר הם יחזרו הביתה והאירוע ייצרב במוח שלהם כזיכרון חיובי ומהנה.

 

עטים מיוחדים

עט הוא מתנה פשוטה וזולה יחסית אך זו מתנה שימושית במיוחד שתשמח כל לקוח או עובד שיקבל אותה. ניתן להוסיף לעט מיתוג עסקי או כיתוב אישי שיחבר בין העט לאירוע שערכתם. המוזמנים ישתמשו בעט גם לאחר שיעבור זמן רב מהאירוע וכך יזכרו בעסק לעיתים תכופות. כך, תוכלו לעודד לקוחות פוטנציאלים להגיע לעסק ולרכוש את השירות או המוצר שלהם.

 

מוצרי קורונה

בתקופה האחרונה, בעלי עסקים רבים בוחרים לחלק מוצרי קורונה כמתנות באירועים עסקיים. מסכות בד ממותגות, מצלמה משוכללת למשוחחים בזום, בקבוקי חיטוי ייחודיים עשויים לשמש את המוזמנים היטב ולגרום להם להעריך את המקוריות והמחשבה היצירתית שלכם.

כאשר בוחרים מתנות לאירועים עסקיים, חשוב להקפיד להתאים אותן לסוג האירוע ולאופי המוזמנים. אם רוב המוזמנים לאירוע שלכם הם אנשים מבוגרים ומכובדים, מארזי שוקולד פחות יתאימו ואילו כוסות יין ממותגות יעשו את העבודה מצוין. נסו לבחור שי שישמח את המוזמנים ויגביר את ההערכה שלהם לעסק ולפעילותו.

אירוע עסקי

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה