מה עדיף לעסק שלך – קידום אתרים אורגני או ממומן

כל אדם שיש לו עסק במאה הנוכחית מוצא את עצמו תוהה לפחות פעם אחת מרגע הקמת העסק בכל נושא השיווק הדיגיטלי של העסק.

אם נהיה ממוקדים יותר, התהייה מתמקדת בין קידום אורגני לקידום ממומן.

אם הגעתם לכאן, כנראה שגם אתם תוהים.

כדי לסייע לכם, יצאנו לבדוק את היתרונות והחסרונות של השניים, כדי לאפשר לכם לבחור את האפשרות העדיפה ביותר עבורכם.

הנה כל הפרטים שיעזרו לכם להחליט:

 

מה מהשניים נחשב ליותר אמין בעיני הגולשים?

כל הגולשים שעורכים חיפוש במנוע חיפוש נחשפים בכל פעם מחדש לעובדה שהמנוע מתייחס באופן שונה לקידום התוצאות הטבעיות לבין אלו של הממומנות. ראוי לציין שכל גולש יוצא מנקודת הנחה שהאתר שמופיע באופן הטבעי במקומות הראשונים של החיפוש, הוא האתר שיש לו את כל הקריטריונים הנוקשים של מנוע החיפוש. כך שניתן לומר בעצם שהאתר שמופיע בקידום אורגני מוצג לגולש באופן טבעי והוא משדר לו את התכונות הבאות אודות האתר:

  • סמכות
  • אותנטיות
  • רצינות

כאשר מדובר בתוצאות שמוצגות בעקבות הליך ממומן, הדבר נראה אחרת. הגולש רואה מול עיניו בית עסק ששילם כדי שהאתר שלו יופיע בפרונט של גוגל. כך שרבים מהם בוחרים לדלג על אתרים אלו ובוחרים בתוצאות הטבעיות.

 

האם קיים הבדל בין התשלום על השניים?

בהחלט. כידוע, קידום אורגני הינו קטגוריה של פרסום בגוגל. כחלק מהליך הקידום, מתבצעת השקעה כלכלית בתשתית. לאחר מכן, הכניסות אל האתר הן "טבעיות" (מכאן ההקשר למושג "אורגני"). כך שהן בעצם אינן דורשות תשלום נוסף לפלטפורמת פרסום כלשהי. לעומת זאת, הליך של קידום ממומן ידרוש מכם לשלם עבור כל קליק שגולש מבצע על מודעה שמופיעה לו בדף החיפוש.

 

מה מהשניים טוב יותר לעסק לטווח ארוך?

מבירור שערכנו עם מומחים בתחום, נאמר לנו שהדעה הרווחת היא שהקידום האורגני מביא תוצאות לטווח רחוק באופן משמעותי לעומת הקידום הממומן. יחד עם זאת, הם ציינו בפנינו כי המחירים של קמפיינים ממומנים בגוגל מתייקרים משנה לשנה ככל שהתחרות בתחום גדלה (והיא צפויה לגדול), כך שכדאי לקחת זאת בחשבון. אם יש לכם כוונה לספק שירותים מסוימים לטווח רחוק, אתם צריכים לשקול את ההליך של קידום אורגני לאתר שלכם.

 

אחד מהקידומים מביא לאתר יותר לקוחות בשלים לרכישה

אם אתם עדיין תוהים מה עדיף לעסק שלכם, כדאי שתדעו שהקידום האורגני מביא לאתר שלכם לקוחות שהגיעו לאחר שראו תוצאה טבעית במנוע החיפוש. אנשי הפרסום קוראים להם "לקוחות בשלים" מכיוון שהם בשלים יותר לביצוע של רכישה מאשר לקוחות שהגיעו בעקבות פרסומת.

 

אז רגע, מה יותר עדיף לעסק שלכם?

אנחנו נוטים לבחור בקידום האורגני מכל הסיבות שצוינו לעיל. אך הבחירה נתונה בידיכם. כעת אתם צריכים לבחון ולהחליט מהו הקידום המתאים ביותר לעסק שלכם.

מנוע חיפוש

 

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה