קידום בגוגל

בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד יותר ויותר בעלי עסקים מעבירים את תקציבי הפרסום לצורך קידום בגוגל. מדוע? כל הפרטים – במאמר הבא.

קידום בגוגל – הדרך הטובה ביותר להגדלה של החשיפה כמו גם הכנסות

קידום בגוגל הפך בעשור האחרון לדרך הטובה ביותר בעבור בעלי עסקים לבסס את הנוכחות שלהם ברשת, כמו גם להגדיל את החשיפה לקהל יעד ממוקד וכתוצאה מכך גם את ההכנסות. אי אפשר להתעלם מן העובדה כי גוגל הפכה לכלי הבולט ביותר בהם יכולים להשתמש בעלי עסקים לצורך פרסום, וזאת לאור העובדה כי מדי יום נכנסים מיליוני בני אדם למנוע החיפוש, כאשר רק בישראל מדובר על היקפי ענק. לאור העובדה כי רוב רובם של הצרכנים מבצע את החיפוש אודות מוצר/שירות באמצעות גוגל, נדרש מבעלי עסקים לבצע את ההתאמה הנדרשת ולהתחיל לבצע קידום אתרים בגוגל. מה זה אומר? להלן הפרטים.

איש מקדם

קידום אתרים בגוגל – מהו מצריך?

על מנת לבצע קידום בגוגל נדרש לבצע קידום אתרים. קידום אתרים מתבסס על כך שלבית העסק יש אתר, ואותו יש לקדם במעלה תוצאות החיפוש של המנוע. ככל שהאתר יהיה בעמוד הראשון, כך ניתן יהיה להבטיח כי החשיפה לאתר תהיה גבוהה. לצורך כך, יש לבצע מגוון רחב של פעולות אשר כוללות בין היתר בנייה של אתר או שדרוג שלו באמצעות אופטימיזציה כך שניתן יהיה לפתוח אותו מכל מקום (תנאי סף של גוגל) כמו גם ביצוע חקר מילות מפתח אשר נועד להבטיח כי בעת הקלדה של מילת חיפוש, הגולש יוכל להגיע לאתר של בית העסק. בנוסף, יש לכתוב תוכן איכותי ומקורי אשר יגרום להנעה לפעולה של רכישה, כמו גם ביצוע פעולות מתקדמות נוספות. כלל הפרמטרים אותם ציינו לעיל הם פרמטרים אשר נועדו לקדם את האתר באופן אורגני (טבעי), אולם דרך נוספת לבצע את הקידום היא באמצעות קידום ממומן. מדובר בהשקעה כספית לא מועטה אשר נועדה לגרום לכך שהאתר של בית העסק יופיע ראשון בתוצאות, לפרק זמן קצוב. התשלום עצמו לגוגל מתבצע על בסיס הקלקות, והוא נחשב לקידום אפקטיבי ביותר במידה ואנו רוצים לצאת בקמפיין ממוקד.

קידום אתרים בגוגל באמצעות חברה מקצועית

על מנת לבצע קידום בגוגל ישנה חשיבות עליונה לעבודה עם חברה מקצועית אשר מיומנת בתחום ויודעת לבצע את כלל ההתאמות הנדרשות, בהתאם לצרכים ולמטרות שיווק ופרסום. כיום, החברה המובילה בתחום היא SEOLINKS בבעלותו של אייל רחמים, מומחה לקידום אתרים בגוגל אשר לו שנים של ניסיון בתחום. על כן, תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו את המעטפת המקצועית הטובה ביותר הכולל התאמה של תקציב השיווק והפרסום לאפיקי השקעה בגוגל, וזאת על מנת שתוכלו להחזיר את ההשקעה הראשונית, להגדיל את החשיפה לבית העסק וכתוצאה מכך גם את ההכנסות.