למה צריך לקנות עוקבים בתחילת הקידום?

מה המשמעות של קניית עוקבים או לייקים בראשיתו של קידום ברשת החברתית ולמה כל כך הרבה אנשים עושים את זה? כל התשובות פרושות לפניכם היום, כמות גדולה של עוקבים ולייקים הינם סממן להצלחה ושגשוג ברשת החברתית. עבור סכום סביר למדי, ניתן לרכוש לעצמך לייקים ועוקבים מבלי להתאמץ.

אך מטרת קנייה זו איננה רק לשם ההתפארות. כאשר הגולש המומצע חולף על פני פוסט עם לייקים רבים או עמוד עם הרבה עוקבים, הוא רוצה באופן בלתי מודע להבין במה מדובר ולהיות חלק מהעניין. זו היא חלק מתרבות ה"פומו" – הפחד מלפספס, שמגולמת בשלל דרכים במאה ה21.

לפיכך, כמות העוקבים והלייקים מושכת אליה גולשים ועוקבים נוספים ולכן קנייה של אלו יכולה להקנות יתרון משמעותי אם יש לך מטרה להגיע להכרה או חשיפה גדולה. https://goolike.co/instagram

 

הרשת החברתית כפלטפורמה עסקית

לרשת החברתית יש תפקידים רבים בחיי האדם המערבי, זו מספקת תקשורת, קרבה, בידור, ידע ועוד. אך עבור בעלי העסקים, משפיעני רשת ואנשי תוכן – הרשת החברתית היא מקום עבודה. אי לכך ובהתאם לזאת, מקום העבודה הוא זה שקובע את כללי המשחק בעסק המדובר.

מאחר וההצלחה ברשת החברתית נמדדת על פי כמות הלייקים או העוקבים – כך גם נמדדת הצלחת העסק או הפרסונה המדוברת. למשל, גובה התשלום שחברה תציע למשפיען רשת באינסטגרם או בפייסבוק עבור פרסום מוצר, יהיה תלוי בגובה העוקבים שלו.

כלומר, ככל שכמות העוקבים שלו גבוהה יותר, המוצר יזכה לחשיפה גדולה יותר וכך החברה תשאף לשלם סכום גבוה יותר תמורת הפרסום. לכן, חשבון פשוט יגרום לנו להבין שתשלום דל עבור כמות עוקבים יכול להניב בהמשך תשלום גדול יותר עבור הצעות עסקיות אחרות.

 

הצלחה אוהבת הצלחה

מסתבר שגם הרשתות החברתיות מאמינות שהצלחה מושכת אליה הצלחה. האינסטגרם והפייסבוק מכילים אלגוריתם שגורם לפוסטים בעלי לייקים רבים יותר לקבל חשיפה גדולה יותר. כלומר, מדובר במעגל שמזין את עצמו, ככל שיש לך כמות לייקים גדולה יותר, הפוסט יראה בפני גולשים רבים יותר והפוטנציאל לקבל לייקים נוספים ואף עוקבים נוספים – רק יעלה. המסקנה העולה מכך היא ברורה, אם מטרתך היא להשיג לייקים או עוקבים נוספים, תצטרך לכך כמות מכובדת של לייקים ועוקבים קיימים.

 

למה שלא אשיג את העוקבים שלי בזכות עצמי?

כמובן שאפשר להשיג את הלייקים והעוקבים באופן עצמאי לגמרי, באמצעות העלאת תוכן איכותי ומקורי. קניית לייקים או עוקבים לא פקטור הכרחי להצלחה כמו שזה לא פקטור וודאי להצלחה. עם זאת, הדרך לרכישת עוקבים ולייקים באופן עצמאי היא ארוכה ומייגעת לעיתים. זו דורשת סבלנות ומאמצים רבים. גם אם מדובר באדם מוכשר ומעניין, התוכן שזה מעלה יכול ללכת לאיבוד בקלות בגלל הכמות העצומה של הפוסטים שקיימת ברשת.

לסיכום, קניית עוקבים הפך לדבר פופולרי עם השנים לצורך קידום עסקי או אישי ברחבי הרשת החברתית, אשר מהווה לאמצעי בדרך למטרה גדולה יותר.

לקנות עוקבים

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה