כלכליות במעבר למחשוב ענן לעסקים

בשנים האחרונות אנו עדים לשינויים אדירים בתחום המידע באופן כללי ובפרט בתחום אחסון המידע. כיום ישנן קיימות אדירות של נתונים, מידע ואינפורמציה ברחבי הרשת האינטרנטית. פועל יוצא של כמויות מידע גדולות כאלה יכול להביא לאיטיות ולפגיעה בקצב העבודה הרצוי, וחשוב מכך במקרים מסוימים אנו יכולים לאבד מידע חשוב רלוונטי עבורנו. כמענה לבעיות אלו, נולד הרעיון שהוביל לפתיחת ענן אינטרנטי שבבסיסו החברה שוכרת ספק אינטרנטי כלשהו שיאגור עבורה את המידע ובכך נמנעות תקלות לא רצויות. חברת exsitu הנה חברה מובילה ופורצת דרך בתחום שירותי הענן. תוכלו לבקר באתר הבית שלנו על מנת להתרשם מהחברה.

ענן ומחשב

כדאיות כלכלית בעבודה עם ענן – כיצד זה בא לידי ביטוי ?

השימוש בענן הינו יתרון כלכלי שבא לידי ביטוי בעיקר בטווח הרחוק לאורך זמן. על מנת להמחיש זאת בצורה הטובה ביותר נשתמש בדוגמא. נניח שאני בעל חברה של ניהול כוח אדם. ברשותי מאגר נתונים "שמן ומפותח" שצברתי למעלה מעשר שנות עבודה. בעקבות המידע הרב שיש ברשותי, אני נאלץ לרכוש מדי מספר שנים מצבור מידע גדול יותר שיאפשר לי לאחסן את הנתונים ובנוסף אני משלם לבן אדם שיטפל לי בנושא. כאן מתחיל החיסכון הכלכלי לבוא לידי ביטוי. ברגע שאנו בוחרים לעבוד עם חברת אחסון מידע- כמו חברת exsitu אנו מאפשרים לעצמנו חיסכון רב של הוצאות מיידיות שעלינו להוציא, ובטווח הרחוק ניתן לראות הבדלים משמעותיים כלכלית.

יתרון ראשון ומרכזי הוא חיסכון במשכורת (לעיתים מדובר במספר משכורות) של בעל מקצוע שמתחשק עבורי את מערכות הנתונים בחברה. כאשר אנו משתמשים בשירותי ענן, אנו משתמשים בחברה הספציפית שבחרנו כמתחזקת הנתונים עבורנו. הבדל של אלפי שקלים בחודש.

יתרון נוסף וחשוב לא פחות כלכלית הוא חיסכון בהוצאות שוטפות כמו חומרה, תוכנה ועדכוני תוכנה. מקובל לחשוב שכאשר מדובר בהוצאות כאלה, שעשויות להימדד במאות שקלים, אין יותר מדי מקום לחיסכון. אך כאשר אנו מכמתים את כמות ההוצאות שלנו על עדכוני תוכנה וקניות חומרה כאלה ואחרות- ניתן לראות שמדובר בהוצאות של מאות שקלים בשנה. כאשר תשתמשו בשירותי הענן של חברת exsitu תוכלו לחסוך גם הוצאות אלה.

חברת exsitu – מובילה בתחום הענן

חברת exsitu הינה חברה שמספקת שירותי ענן מקצועיים. מעברי לחיסכון הכלכלי שתוכלו ליצור לעצמכם בעקבות השימוש בשירותינו, לחברה יתרונות רבים אחרים כמות ממשק נוח ואיכותי למשתמש, מערכת מחוסנת ויציבה שתמנע תקלות כאלה ואחרות, וכמובן ספק מהיר ואיכותי שיאפשר לכם להגיע למידע שלכם בכל רגע נתון במהירות וללא המתנה ועיכובים מיותרים. בקרו באתר הבית שלנו https://exsitu.co.il ותוכלו להתרשם ממספר הלקוחות הרב שעובד איתנו. הרשו לנו לטפל לכם בבעיות ובאחסון המידע, וכך תוכלו להמשיך לעבוד בצורה שקטה ורגועה.