3  פלטפורמות מקצועיות ליצירת סרטונים לאירועים באינטרנט

אתם מוזמנים בקרוב לאירוע והפילו עליכם את תפקיד הכנת הסרט?

רגע לפני שאתם נכנסים לשביזות ומבקשים להחליף את התפקיד שלכם לאחד אחר,

כדאי שתדעו שאתם יכולים לסגור את הפינה של הסרט בקלות ובמהירות.

תוהים איך תוכלו לעשות זאת? זה קל, באמצעות 3 פלטפורמות מקצועיות שיאפשרו גם למי מכם שלא ממש מבין בטכנולוגיה, לצאת עם סרטון לאירוע.

אז למה אתם מחכים? תקראו את השורות הבאות ותגלו מהן הפלטפורמות הללו.

 

  1. PROMO

מדובר באתר אינטרנט שמאפשר להכין סרטונים. מיד אחרי שתתחברו למערכת של האתר, תגלו שעומדות בפניכם 3 אפשרויות להכנת סרטון:

  • בחירת תבנית וידאו עם טקסט ומוזיקה מובנים, כך שאתם צריכים רק לשנות את הטקסט
  • בחירת סרטון וידאו שיהיה בסיס לסרטון שלכם
  • בחירת סרטון וידאו משלכם ולערוך אותו

בעת שימוש בפרומו תוכלו לבחור את יחס המסך שלכם. ניתן לבחור את הסרטון לרוחב, ריבוע או לאורך.
בנוסף, יש לכם את האפשרות לבחור ברצועות מוזיקה שקיימות באתר או להעלות קטעי סאונד שלכם. אם תשאלו אותנו, אנחנו מעדיפים להעלות קטעי סאונד משלנו כשמדובר ביצירת סרטון לאירוע.

 

  1. Canva

אם אתם מכירים את קנבה כאתר של באנרים ופוסטרים, בטח תשמחו לדעת שהאתר לא כולל רק את האפשרויות המצומצמות האלה. קנבה מאפשרת בקלות ובנוחות להכין סרטונים קלילים לאירועים. חברי המערכת שלנו ציינו שהם השתמשו לפחות פעם אחת באתר של קנבה בשביל להכין סרטון לאירוע משפחתי. מדובר באתר קליל מאוד שמאפשר ליצור עיצובים מרהיבים גם בלי להיות מעצב מוסמך. יש מי שטוענים שיצירת סרטון בקנבה אינו מצריך בירור על תאורה לאירועים למכירה. אך יש מי שסוברים אחרת. כלומר, יש מי שבוחרים לקנות תאורה מיוחדת לאירועים כדי להשתמש בה כרקע לסרטונים.

 

  1. Powtoon

פאווטון נחשבת לאחד האתרים המפורסמים בכל הנוגע להכנת סרטונים מקצועיים. למקרה שלא הכרתם עדיין את הפאווטון, זו מערכת שיש בה מעל ל10 מיליון משתמשים ברחבי העולם (העובדה הזו חוסכת מאתנו לפרט לכם לעומק עד כמה אנחנו מכורים אליה). המערכת מאפשרת ליצור סרטונים שיווקיים, סרטונים לפעילות סושיאל או סרטונים לאירועים.
האתר מאפשר לבנות סרטון מאפס באמצעות אנימציה או תוך שימוש ברקע וידאו.
היתרון של פאווטון הוא שניתן לייצא את הסרטונים שמכינים בה ליוטיוב או לפייסבוק בקלות. כך שאתם לא צריכים להגיע ליום האירוע עם דיסק און קי ולגלות שאין חיבור מתאים. אתם פשוט צריכים לשלוח לעצמכם את הקישור ולהיכנס דרך המחשב או הטאבלט של הדיג'יי.

עד כאן המידע שחשוב שתדעו על 3 הפלטפורמות המקצועיות שיאפשרו לכם ליצור סרטונים לאירועים בקלות דרך האינטרנט. אנו מאחלים לכם שתכינו את הסרטון המרגש, המצחיק והטוב ביותר לאירוע הבא שלכם בקלות ובמהירות.

 

מסך

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה