קידום אתרי עורכי דין בגוגל – 3 שלבים עיקריים

על מנת לקבל חשיפה משמעותית, להשיג לקוחות ולהגדיל רווחים, כל משרד של עורכי דין צריך קידום אתרים מקצועי שימנף את העסק שלו בגוגל. המאמר יפרט 3 שלבים עיקריים לקידום אתר של עורך דין.

 

1 – קידום אורגני בגוגל

בראש ובראשונה קידום אתרים לעורכי דין מתייחס לתוצאות החיפוש בגוגל שישפיעו על העסק שלו. מדי יום מאות אנשים מחפשים במנוע החיפוש מידע על ידי הקלדת שאלות, משפטים או מילים כדי לחפש תשובות. לרוב הם מוצאים את כל המידע הדרוש בדף הראשון של החיפוש ויוצרים קשר עם משרד עורכי הדין הרצוי. הם לא ימשיכו לדפדף במנוע החיפוש בשל חוסר סבלנות או סיבות אחרות.

זו הסיבה שהאתר של עורך הדין צריך להופיע בעמוד הראשי ולא בעמודים האחרונים על מנת שיהיה קל למצוא אותו. הקידום האורגני עוסק בחקר המתחרים של עורך דין בתחום מסוים, הוא מוצא את מילות המפתח הרצויות ומביא לכך שתוצאות החיפוש יגיעו לאתר של עורך הדין הספציפי. למשל, אם מילות החיפוש הן רשלנות רפואית סביר להניח שהאתר הראשון שיופיע יהיה כמו פייל ושות' – משרד עו"ד כאשר מדובר בעו"ד כזה.

כלומר, עורכי דין העוסקים ברשלנות רפואית שעשו קידום אורגני לאתר שלהם. תהליך זה נקרא אופטימיזציה ו- SEO הוא המונח שמבטא בצורה מקצועית את הקידום האורגני. ביחד עם זאת, מילות המפתח צריכות להיות עם נפח גבוה על מנת שייצרו תנועה באתר של עורך הדין ולשם כך מיועד הקידום המקצועי.

המילים יכולות להכיל ביטויים עם זנב ארוך המכילות שתי מילים או יותר, אך זה עדיין לא יספיק על מנת לקדם את האתר. יש להטמיע באתר מאמרים, תכנים רלוונטיים, קישורים וכיוצא בזה כדי שיהיו חופפים לביטויים אותם מחפשים בגוגל.

 

2 – קידום ממומן

השלב הבא לקידום אתרים בגוגל היא קידום ממומן. קידום זה עוסק בניתוח הגולשים. כלומר, התאמת מודעות בגוגל שיתאימו למילות החיפוש. למשל, כאשר מחפשים בגוגל עורך דין רשלנות רפואית יצוצו מודעות ממומנות שיובילו לאתר שלו. כך שאם הגולשים יקליקו עליהן הם יגיעו באופן ישיר לאתר הרצוי. יתרה מכך, המודעות יכולות להיות לוקאליות באזור ספציפי בארץ ולא רק באופן ארצי.

 

3 – קידום ברשת החברתית

מכיוון שהיום הכל עובד דרך הרשתות החברתיות, קידום אתרים גם כולל שלב של פרסום ברשתות כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טיקטוק ועוד. באמצעות העלאת פוסטים המכילים תכנים רלוונטיים, תמונות, סרטונים וכד' הגולשים נחשפים לאתר ועוקבים אחר עורך הדין שמפרסם באמצעים אלו.

בנוסף, נוצרת אינטראקציה בין הגולשים לעורך הדין בין אם היא באה לידי ביטוי בתגובות או בלייקים ובין אם בשיתופים. בעת הפרסום ניתן על ידי הקלקה פשוטה על הקישור להגיע דרך גוגל לאתר של עורך הדין הרצוי ולקבל אינפורמציה נוספת.

אנשים המחוברים יחד באמצעות האינטרנט
אנשים המחוברים יחד באמצעות האינטרנט

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה