מה הוא קורס מכירות?

קורס מסוג זה, אמור להכשיר צוותי מכירות עתידיים או קיימים בתוך חברה כלשהי שמעוניינת למכור את שירותיה בנושאים ובתחומים השונים או לחילופין, מעוניינת למכור מוצרים שונים. לא משנה על אילו מוצרים מודבר או על אילו שירותים מדובר, על מחלקת מכירות להיות רווחים ככל הניתן שהרי בלעדיהם החברה איננה יכולה להתקיים.

הקורס בא ללמד טכניקות ושיטות מכירה מוכחות על פי הרגלי צריכה או קניה של לקוחות בתחום של כל חברה. הקורס חיוני ביותר גם לצוותי מכירה קיימים שעובדים אפילו כמה שנים בתחום ולא כדי ללמד אלא לרענן, לתת זווית חשיבה שונה מהקיימת.

 

ללא דעות קדומות ועם הרבה ערך מוסף

חברות שונות ברחבי הארץ אשר מתבססות על מכירת מוצרים או שירותים, מבינות שמעת לעת עולה הצורך ההכרחי בקיום ימי למידה, ימי עיון או אפילו קורס מכירות כדי לאפשר לצוותי המכירות הקיימים לראות דברים שמאוד יכול להיות שהיו טובים בשיטות המכירה המקובלות יותר בעבר אך נכון לימים של עכשיו הן פחות מתאימות.

למעשה, על פי מחקרים רבים שנעשו ברחבי העולם ככל שצוותי המכירות של חברה מסוימת ייהנו לא רק מתמריצים ואתגרים שלבסוף יתוגמלו כספית כפי שצריך, אלא גם ייהנו מידי פעם מריענון ולמידה מגורם חיצוני שאיננו נמנה משאר עובדי החברה הרי שמעבר ללמידה צריך להבין שימיי לימודים לעובדים נותנים הרגשה לעובדים שמסתכלים עליהם, שמשקיעים בהם ושחברי ההנהלה רוצים לראותם ממשיכים בחברה. זאת אומרת שיש לכך כמה משמעויות חשובות.

קורס מכירות

אומרים שסוס מנצח לא מחליפים

זה ממש נכון בעולם המכירות, לכל מי שעבודתו היא מכירות יעיד על כך שיש לו שיטת מכירה מנצחת והיא ב- 90% מהמקרים מובילה אותו לסגירת העסקה וללא ביטולים מאוחרים. זאת בהחלט אפשרות אך צריך לזכור שאנשים וזמנים תמיד מתקדמים לעבר עולם אחר, עולם מודרני יותר, מהיר יותר וחשוף יותר.

היום, כל מי שרוצה לקנות משהו לא זקוק למוכר טלפוני או פרונטלי כדי לקנות אלא, נכנס לאחד מאתרי האינטרנט הרלוונטיים בשבילו ומבצע הזמנה כאשר זמן המשלוח לא יעלה מעל לשבועיים בנוסף אם הוא ירצה לבטל את המשלוח מכל סיבה שהיא הוא יוכל לעשות זאת די בקלות ובנוחות.

לכן, בגלל סיבות אלו, היום למוכרים הרבה יותר קשה משום שהם בתחרות מול העולם המודרני אבל כדי שהתחרות לא תתפתח ליריבות, על המוכר להיות תמיד שנקודת יתרון אחת שעולה על כל העולם האינטרנטי והוא – יתרון האנושיות, מענה אנושי שהרבה מאוד אנשים היום מחפשים, נציג אנושי שיסביר ויפרט גם את הכתוביות הקטנות. וזה מה שמעברים בתוך קורס מכירות לצוותי מכירה חדשים וקיימים.

 

לסיכום

ההשקעה משתלמת

כל חברה מעוניינת להביא לחברתה קורס מסוג זה ומכינה טבלת יתרונות חסרונות, כדאי לדעת שישנם רק יתרונות והם רבים.

קורס מכירות

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה