האם סרט תדמית מושקע יקדם את האתר שלכם בגוגל

לא פעם אנחנו שומעים על בעלי עסקים קטנים וגדולים שמתלבטים אם להשקיע בסרט תדמית. יש מי שבוחרים לערוך את סרט התדמית בעצמם. הם קונים ציוד מתקדם, מצלמים עצמם, עורכים ומעלים לרשת במטרה לקדם את האתר שלהם בגוגל.

במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק האם סרט תדמית מושקע שכזה יקדם את האתר שלכם בגוגל וחזרנו עם כל התשובות החשובות בנושא.

 

כמה מילים על האנשים שסייעו לנו להגיע למסקנה

כדי שנוכל לדעת אם סרט תדמית מושקע אכן יביא לקידום של האתר שלכם בגוגל, יצאנו לפגוש את האנשים שעברו את ההליך. מדובר באנשים שהכינו את סרט התדמית שלהם בעצמם ובאנשים שבחרו להסתייע בחברה שמתמחה בנושא זה. שאלנו אותם שאלות שונות שאפשרו לנו להבין בסופו של דבר, האם הסרט אכן הביא לקידום האתר שלהם בגוגל.

 

התשובה שקיבלנו מעורכי סרטי התדמית העצמאיים

נפגשנו עם 3 בעלי מקצועות שבחרו לערוך בעצמם סרט תדמית  עבור העסק שלהם. מדובר באנשים שעוסקים בתחומים הבאים:

  • מטפל גוף נפש
  • כותב תוכן
  • אינסטלטור
  • פסיכולוג

בעלי מקצוע אלו ציינו בפנינו שיש להם ידע רב בכל הנוגע לעולם הדיגיטל והצילום. לדבריהם, הם ערכו סרט תדמית מושקע שהביא למספר רב של צפיות. אך המאמץ הזה, מסתבר, לא הביא לקידום האתר שלהם בגוגל. התוצאה היחידה שבאה לידי ביטוי בפרסום סרטון זה היה מספר גבוה של צפיות.

 

התשובה שקיבלנו מעורכי סרטי התדמית שנעזרו בחברה מוסמכת

אלו שבחרו לפנות אל חברה מוסמכת שבקיאה בעריכת סרטי תדמית, ציינו בפנינו שהדבר שינה את לוח הזמנים שלהם מקצה לקצה. שכן, מאז שהם פרסמו את הסרטון המקצועי והמושקע, פנו אליהם הרבה מתעניינים שבסופו של דבר סגרו איתם עסקה.

כששאלנו אותם האם אתר שלהם קודם בגוגל, הם ציינו שהמומחים בתחום (אלו שערכו עבורם את הסרט) המליצו להם לקדם את האתר שלהם בנפרד, כדי להביא לכמה שיותר צפיות בסרטון שלהם. מדובר בפעולה חכמה ביותר אם תשאלו אותנו.

 

המסקנה שלנו מהנושא

אחרי ששמענו את התשובה של אלו שערכו סרט תדמית באופן עצמאי ואת אלו שערכו עם סיוע של חברה מוסמכת, אנחנו הגענו למסקנה שסרט שכזה, מושקע ככל שיהיה, צריך להיעשות אך ורק על ידי בעלי מקצוע שבקיאים בתחום.

מכיוון שהדבר צפוי להוביל בסופו של עניין לכך שהאתר יקודם בגוגל וגם, שיהיה מספר רב של צפיות שיביא לבעלי העסקים לקוחות חדשים לעסק. אם חשבתם לערוך סרט תדמית לעסק שלכם, כדאי שתפנו לחברה שבקיאה בתחום, כדי שתוכלו להיות בטוחים שההשקעה שלכם תניב פירות בהקדם האפשרי.

 

כמה מילים לסיום המדריך

אנו רוצים להודות כעת לאלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך, בזכותכם הגענו למסקנה חשובה בנושא וזכינו להפיץ אותה בקרב הקוראים שלנו. מאחלים לכם שתערכו את הסרט המושקע ביותר.

סרט תדמית

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה