מה היתרונות של מנגל פחמים עם מכסה

לאחרונה אנחנו רואים יותר ויותר אנשים שבוחרים לקנות מנגל פחמים עם מכסה. הדבר גרם לנו לתהות – למה הם בוחרים דווקא במנגל שכזה? ומה היתרונות שבאים לידי ביטוי בעת שימוש במכסה הזה? יצאנו לפגוש את האנשים שידעו לענות לנו על השאלה הזו באופן הטוב ביותר וחזרנו עם כל התשובות שיאפשרו גם לכם לקבל את המידע בעניין.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי

כפי שאתם כבר יודעים מהמידע שסיפקנו לכם בפסקת הפתיחה, את המדריך הנוכחי לא כתבנו לבדנו. היינו צריכים לקבל מידע חיצוני שיאפשר לנו להיות בטוחים שאנחנו מציינים את היתרונות הכי חשובים שגורמים לרבים לבחור דווקא במנגל זה. לכן, ערכנו סקר וירטואלי קצר שפנה אל אנשים שעושים שימוש בעיקר במנגל פחמים במטרה לבדוק מה היתרונות שגורמים להם לבחור בו. פרסמנו את הסקר במקומות הבאים:

  • בעמוד הפייסבוק שלנו
  • בקבוצות פייסבוק של קרניבורים
  • בפורומים של מנגליסטים
  • בקבוצות וואצאפ משפחתיות

כך הגענו ללא פחות מ- 39 עונים על הסקר ורובם ציינו את אותם יתרונות. בחרנו את אלו שחזרו על עצמם מספר רב של פעמים.

 

היתרון הבולט ביותר וה – 1 ברשימה שנוגע לשימוש במנגל פחמים עם מכסה: שמירת הארומה

מרבית העונים על הסקר ציינו שהם בוחרים לעשות על האש רק עם מנגל פחמים עם מכסה בגלל שהעובדה שהמכסה אוטם את המנגל והבשרים, נוצרת ארומה ייחודית שמעניקה טעמים של עישון לבשר. לדבריהם, הארומה הזו באה לידי ביטוי גם במנגל פחמים ללא מכסה, אך בעוצמה נמוכה מאוד. הם מאוד אוהבים את הארומה הזו וככל שהיא עוצמתית יותר, כך הם נהנים יותר מהבשר.

 

היתרון הבולט ביותר וה – 2 ברשימה שנוגע לשימוש במנגל פחמים עם מכסה: לא מפזר ריח חזק

אחד הדברים שמפריעים למרבית המשתמשים (שענו על הסקר) במנגל פחמים באופן כללי זו העובדה שהעשן מפיץ ריח חזק לכל עבר. אלו שבחרו במנגל פחמים עם מכסה עשו זאת בעיקר בגלל שהמכסה מפחית את פיזור הריח שנדבק לבגדים והופך כל על האש לאירוע שמצריך מקלחת מיד לאחר מכן.

 

היתרון הבולט ביותר וה – 3 ברשימה שנוגע לשימוש במנגל פחמים עם מכסה: לא מפזר עשן בכמויות

היתרון ה- 3 שצוין בסקר די דומה לזה שהוצג בפניכם קודם לכן. ובכל זאת, הוא הופיע בפני עצמו במספר תשובות שסופקו לנו, כך שהבנו שמדובר ביתרון בפני עצמו. מדובר ביתרון המשמעותי שנוגע לפיזור העשן. שכן, מלבד הריח, המכסה מונע גם פיזור של עשן שגורם לא פעם לחנק. מסתבר שיש גם מי שרגישים לעשן זה שגורם להם לפריחה, ושימוש במנגל עם מכסה מפחית את הופעתם של התסמינים.

 

לסיום

אלו היתרונות הבולטים שמצאנו בשימוש במנגל פחמים עם מכסה. עכשיו גם אתם יכולים לדעת למה רבים בוחרים בו.

מנגל פחמים

 

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה