איזה מתנות כדאי להביא לעובדים לפסח?

מחפשים מתנות לעובדים? רוצים לפנק אותם לכבוד חג הפסח? ריכזנו עבורכם רשימה קצרה של כמה מתנות שיכולות להיות מושלמות לחג הפורח ביותר בשנה.

 

איך בוחרים מתנות לעובדים?

רבים מתבלבלים כשמדובר בקניית מתנות לפסח במיוחד כשזה עבור העובדים שלהם. יחד עם זאת, קניית מתנות לעובדים לא חייבת להיות כל כך מורכבת. ראשית, חשבו על התקציב שלכם – כמה כסף יש לכם לרכישת המתנות? כמה עובדים יש לכם שתצטרכו לתת להם את המתנות? כמה תוכלו להשקיע בכל מתנה? לאחר שיש לכם תקציב, תחשבו מה העובדים שלכם צריכים ואיך לפנק אותם. כשמדובר במתנות לפסח, כדאי גם לחשוב על מתנות שמתאימות לחג זה ומאפיינות אותו. כך למשל לא תקנו להם כוס בירה כי זה חמץ, אבל כן תוכלו לפנק אותם בהגדרה מהודרת וצלחת לכל סימני הפסח.

 

מכונת פופקורן משגעת

אם העובדים שלכם אוכלים קטניות בפסח, הם בוודאי יהנו לנשנש פופקורן במיוחד כשבחג אין יותר מידי אפשרויות לנשנוש. מכונת פופקורן קטנה יכולה להיות המתנה המושלמת לחג. העובדים שלכם יוכלו להנות מפופקורן עבורם ועבור משפחתם בהכנה מהירה וקלה, במיוחד בחג הפסח.

 

מוט אימון פילטיס

כולנו יודעים שמצות זה משמין וכולנו מתקשים לשמור על המשקל בחג הפסח. אם אתם רוצים לא רק לפנק את העובדים שלכם אלא גם לדאוג לבריאותם, כדאי שתקנו להם מתנה שתכניס אותם לכושר. תוכלו לקנות להם מוט לביצוע אימוני פילטיס או רצועות אימון, כי בסוף כולנו יודעים שעובד מאושר הוא עובד שעושה כושר.

 

כוס מחממת לקפה

אין עובד שמצליח לעבור את יום העבודה בלי לפחות כוס אחת של קפה ובוא נודה בזה כמעט כולנו מכורים למנת הקפאין היומית שלנו. לכן כוס מחממת לקפה יכולה להיות מושלמת כמתנה לחג הפסח. תוכלו למצוא כוס מחממת רגילה, עם חיבור USB, כוס שגם מקציפה ועוד. הכוסות באות במגוון עיצובים שיקיים במיוחד שיהפכו את חווית השתייה לעוד יותר כיפית ומעוררת.

 

מכשיר ספא לכפות הרגליים

אין אחד שלא מת לקבל מסאז' בכפות הרגליים אחרי יום עבודה ארוך על מנת להירגע. מכשיר עיסוי לכפות הרגליים, או אמבט עיסוי שגם ינקה אותן מהעור היבש, יכול להיות מושלם לכל עובד לכבוד החג. מדובר במתנה מפנקת במיוחד שתעזור לעובדים שלכם להירגע בסוף כל יום ולהגיע למחרת שמחים יותר.

 

ערכת יין

פסח הוא חג בו הכי קשה למצוא מה לאכול או לשתות, בעיקר לחובבי האלכוהול. לא סתם הוכתר החג כחג היין, פשוט כי זה האלכוהול היחיד בערך שניתן לשתות בחג וגם כי אנחנו שותים 4 כוסות ממנו בליל הסדר. לכן ערכת יין יכולה להיות מושלמת עבוד העובדים שלכם. תוכלו לקנות להם סט מפנק ליין הכולל פותחן, אמצעי מזיגה, פקק סגירה ועוד.

ברכת עובד עם המעסיק

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה