דניאל זריהן – קידום אתרים

בעל/ת עסק? מנהל שיווק? יש לך אתר אינטרנט? לא מגיעה אליו מספיק תנועה של קהל? יש לכך פתרון – באמצעות דניאל זריהן, מומחה לקידום אתרים בעל ניסיון עשיר בתחום תוכל לקבל תוצאות במהירות, יעילות תוך קבלת שירות אישי לאורך כל הדרך

מי הוא דניאל זריהן?

דניאל זריהן הוא מומחה לקידום אתרים וניהול פרויקטים SEO, המקים והמנהל של חברת דניאל זריהאן קידום אתרים. בתחילת דרכו שימש דניאל כמנהל פרויקטים SEO במשרד הפרסום מקאן אריקסון, ממשרדי הפרסום החזקים והגדולים כיום. במהלך עבודתו בחברה צבר ניסיון רב בניהול קמפיינים בתחום ה SEO של הלקוחות הגדולים ביותר במשק הישראלי, בהצלחה חסרת תקדים.  לאחר שהקים את חברת דניאל זריהן – קידום אתרים בשנת 2009 החל דניאל לעבוד מול עשרות חברות וגופים בארץ ובעולם, כמו גם ללקוחות קצה בתחומים שונים ומגוונים, בהצלחה אדירה. מאז ועד היום טיפל דניאל בקידומם של מעל 400 אתרים באמצעות גוגל ישראל, כולל זירות תחרויות, וצבר תיק עבודות רחב ועשיר המשקף עשייה מוצלחת לאורך השנים.

דניאל זריהן

מומחיות בשיווק אינטרנטי

דניאל מנהל בלוג אשר נחשב לאחד מהפופולריים ביותר בישראל, ואשר עוסק בתחום השיווק באינטרנט, זאת לאור הניסיון העשיר אשר צבר בתחום ומתוך רצון לעזור לאחרים להבין את התחום המרתק והמורכב הזה. תחום השיווק האינטרנטי צמח באחוזים דרמטיים מאז החלה מהפכת הטכנולוגיה האינטרנטית,  והוא נחשב לאחד התחומים המרתקים והמורכבים ביותר בעולם השיווק. מאז הקים את הבלוג זוכה דניאל זריהן לאלפי כניסות בחודש, כאשר המאמרים המוצעים לקהל עוסקים בין השאר במאמרים מקצועיים, מדריכים מקצועיים בנושא קידום אתרים אורגני, גוגל אנליטיקס, אופטימיזציה, בניית אתרים, כתיבת תוכן ונושאים נוספים אשר פונים הן ללקוחות החברה והן למנהלי שיווק אשר מתעניינים בתחום ורוצים להרחיב את הידע, כמו גם מקדמי אתרים, אנשי פרסום ותוכן וקוראים נוספים אשר מעוניינים להתמקצע בתחום השיווק האינטרנטי וקידום אתרים.

שירות מעל הכול

 מאז הקים את החברה חרט דניאל זריהן על דגלה את איכות השירות, כאשר ניתן דגש רב על קבלת שירות אישי ללקוחות. מאחר והזירה האינטרנט וקידום אתרים בפרט הוא תחום אשר דורש מעורבות של אנשי מקצוע, זאת לאור המורכבות הכלולה בקידום אתרים, לקוחות החברה יקבלו את השירות הטוב ביותר, זאת מתוך הבנה כי בנושא קידום אתרים ישנה חובה להיעזר בבעלי מקצוע בעלי ניסיון רב כמו דניאל זריהן, ועל כן החברה מלווה את הלקוח ליווי מלא מתחילתו עד סופו, כל זאת תוך מתן שקיפות מלאה ללקוח בכל התהליך באמצעות קבלת דוחות מפורטים על הנעשה בכל חודש, כולל פירוט וקישורים רלוונטיים לבעל העסק תוך מתן זמינות מוחלטת ללקוח, זאת לטובת קבלת שירות מיטבי, הגון ואשר תוציאתיו יובילו את הלקוח לתוצאות אותן הוא מבקש לקבל.