הדברים שבאמת כדאי לכם לדעת על קידום אתרים

אחרי ששמעתם מכל הקולגות ומכל המתחרים שלהם שיש להם אתרי אינטרנט יפים ומושקעים אתם מבינים שגם אתם זקוקים לאתר שכזה? אם כך, ברור מדוע החלטתם שהגיע הזמן להתמודד עם העניין. אומנם זה נכון שלא כל אתרי האינטרנט של בעלי העסקים עונים על אותם צרכים, אך מה שבטוח זה שהיום כל לקוח שפונה אליכם מצפה שיהיה לכם אתר. אתר זה סוג של דרך להראות רצינות, מקצועיות ומודרניות, כך שאם אתם רוצים להישאר בתחרות ולא להשתרך מאחור, אתם צריכים שיהיה לכם אתר אינטרנט. אתר האינטרנט שלכם צריך להיות גם יפה, מעניין ומעוצב בצורה כמה שיותר יפה, כי הרי הגולשים שיכנסו לאתר יתרשמו ממנו והם כבר יודעים לומר מה דעתם על כל אתר ואתר. במילים אחרות: הגולשים של ימינו הרבה יותר מתוחכמים מהגולשים שהיו לפני עשר שנים וכל אחד מאיתנו, כאשר הוא נכנס לאתר, מצפה לראות עיצוב יפה, רעיונות חשדניים והשקעה. בנוסף לכך, אם חשבתם לרגע שזה שיש לכם אתר זה מספיק, הגיע הזמן שתבינו שלא כך הדברים. כדי שהאתר הזה יענה על הייעוד שלו הוא חייב להיות מקודם בגוגל ולכן קידום אתרים אורגני זה נושא שצריך לעניין גם אתכם, כמו את כל בעלי האתרים.

לדעת קידום

לאן מקדמים את האתר?כ

המושג הזה, "קידום אתרים", הוא מושג שכולנו שומעים בשנים האחרונות וחלק מאיתנו אפילו מבינים שמדובר כבר על מקצוע לכל דבר. עם זאת, האם אתם יודעים מה זה אומר בכלל? והאם אתם יודעים לאן כולם שואפים כל כך לקדם את האתרים שלהם? התשובה, במילה אחת, היא גוגל. כלומר, כל אותם האנשים שכולנו מנהלים נמצאים בגוגל, אך לכל אחד מהאתרים של כל אחד מאיתנו יש מיקום אחר. המיקום של האתר הוא זה שקובע האם כאשר הגולש עושה חיפוש לגבי מילת מפתח מסוימת עולה בפניו אתר כזה או אתר אחר. כמובן שמדובר על עניין שהוא גם דינאמי, כך שאם אתר מסוים עלה בחודש מסוים ראשון, זה ממש לא אומר שהוא ימשיך לעלות ראשון גם בעוד כמה חודשים כאשר הגולשים יעשו בדיוק את אותו חיפוש. לכן קידום אתרים זה גם משהו שצריך להשקיע בו בצורה עקבית לאורך הזמן ולא בצורה חד פעמית.

מהן שיטות הקידום הנפוצות?

עוד דבר שצריך לדעת על קידום אתרים כדי להגיע לפסגה, זה שיש כמובן לא מעט שיטות לעשות זאת ולכל אתר יכולה להתאים שיטת קידום קצת אחרת. לדוגמא, יש אתרים שאותם עדיף לקדם בצורה ממומנת, כלומר, על ידי מודעת קידום של גוגל. זה אומר שאתם משלמים על כך שהמודעה שלכם תופיע בראש תוצאות החיפוש של גוגל כאשר אדם עושה חיפוש עם מילים מסוימים. יש יתרונות וחסכונות לשיטת הקידום הזה, ואחד מהחסרונות זו העובדה שהשיטה לא מחזיקה מעמד לזמן רב. כלומר, אם תחליטו שאתם מסירים את המודעה ולא מוכנים לשלם עליה יותר – עלול להיות שהאתר שלכם ירד מאוד במיקום שלו בגוגל. לעומת זאת, כאשר מדברים על קידום אתרים אורגני מדברים על שיטה שאומנם לוקחת הרבה יותר זמן בדרך כלל לעומת השיטה הממומנת, אך מוכיחה את עצמה לאורך זמן. חשוב להבין שגם כאן, בתחום של קידום אתרים אורגני, יש מספר דרכים שביניהן ניתן לבחור או לשלב. הקידום האורגני יכול להיעשות בעזרת מאמרי קידום עם מילות מפתח, בעזרת הרשתות החברתיות כמו הפייסבוק או אפילו בעזרת סרטונים שונים, כך שמדובר על תחום יצירתי ביותר.