מה עושים במקרה ששכחת את הסיסמא למחשב

כמעט כל אחד מכיר את החוויה המלחיצה הכרוכה בהכנסת את הסיסמא למחשב והופעת ההודעה שהסיסמא שגויה, ניסיתם בשנית ואף בשלישית בריכוז רב יותר אך ההודעה בחלון לא השתנתה. ברוב המקרים לאחר מספר ניסיונות מצליחים להיכנס למחשב, אבל מה עושים במקרה שזה לא מצליח? בכתבה לפניכם תיארנו את השלבים השונים שעליך לעשות במקרה ושכחת את הסיסמא למחשב. 

 

דבר ראשון, להירגע

הדבר הכי חשוב זה להירגע, זה לא סוף העולם. נכון, סיסמא למחשב זה דבר חשוב מאוד אבל יש הרבה דרכים בהן ניתן לפתור את הבעיה. במקרה ויש לכם זמן ואתם לא חייבים לפתוח את המחשב בצורה מיידית, כדאי לנסות לפתור את הבעיה בצורה עצמאית, במידה ויש לכם צורך בפתיחה מיידית של המחשב כדאי לפנות לטכנאי מחשבים. צור קשר עם טכנאי מחשבים בלחיצה על הקישור.

 

אפשר לפתוח מחשב בלי סיסמא לבד?

לעיתים ניתן לפתוח את המחשב בצורה עצמאית וללא צורך בטכנאי, בכדי לעשות זאת יש צורך בתוכנה שזהו תפקידה. במידה ואתם לא מוצאים את הידיים והרגליים בעבודה עם מחשב כדאי להשאיר את העבודה למקצוענים.

אך אם אתם בעלי אוריינטציה דיגיטלית טובה, כדאי לכם להוריד את hirens boot cd לדיסק און קי ולפתוח אותה במצב דוס בעת הפעלת המחשב. בתוכנה זאת ישנן מספר תוכנות שמסוגלות לפתוח מחשב בלי צורך בסיסמא במקרים מסוימים.

 

מתי מזמינים טכנאי מחשבים?

אם ישבתם וניסיתם לשחזר את הסיסמא וכבר הורדתם תוכנה או שתיים והפעלתם אותן במצב דוס ועדיין המחשב שלכם לא נפתח, זה הזמן להתחיל לחשוב על הזמנת טכנאי. לטכנאי מחשבים מיומן יש מספר רב של כלים לפתיחת מחשב ללא צורך בסיסמא.

בדרך כלל תהליך הפתיחה של המחשב לא יארך יותר מכמה דקות, אך לעיתים הוא יכול לקחת גם חצי שעה בערך. בכל מקרה פתיחה של מחשב ללא סיסמא היא לא אתגר גדול לטכנאי מחשבים מקצועי.

 

זה הולך להיות יקר?

התמחור של פתיחת מחשב ללא צורך בסיסמא משתנה בין טכנאי לטכנאי ובין מחשב למחשב. באופן כללי ניתן לומר שלא תשלמו פחות יותר ממאה וחמישים שקלים על שירות שכזה ושלא כדאי לשלם עליו יותר משלוש מאות וחמישים שקלים.

 

 אז שכחת את הסיסמא – סיכום

דבר ראשון, אין סיבה להילחץ, שכחה של סיסמא למחשב היא דבר פתיר ואפילו לא יקר במיוחד. אם יש לכם זמן ויכולות טכניות סבירות כדאי לכם לנסות לפתור את הבעיה בכוחות עצמכם, בכדי לעשות זאת יש להוריד תוכנה ייעודית לפתיחת המחשב ללא סיסמא ולהפעיל אותה על מצב דוס. במידה וניסתם תוכנה או שתיים בשיטה הזאת, ולא נמצאה הסיסמה כדאי להזמין טכנאי שיכול לפתור את הבעיה תוך דקות אחדות. שירות של פתיחת מחשב ללא סיסמא נע בין 150 ל350 שקלים.

סיסמת מחשב

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה