טיפ: מועדון החברים לאפליקציה שלכם

19 בספטמבר 2010 מאת: ארז הדס-זוננשיין

מועדון המעריצים הוירטואלי

(פוסט זה פונה לבעלי אפליקציות) מי מכם שמשתמש בסלולרי ומוריד אפליקציות באופן קבוע ודאי מכיר את הסיטואציה בה מציעה לך האפליקציה לעקוב אחרי המפתחים בטוויטר או פייסבוק. אפליקציות בהן אנחנו משתמשים מידי יום מקבלות אצלנו פינה חמה: אנחנו נמליץ עליה לחברים, נכתוב תגובה חיובית במרקט ולבסוף אף נעקוב אחרי המפתחים בפייסבוק ובטוויטר.

נניח ועברתם לגור בעיר חדשה, או באזור מגורים  שונה בעיר הנוכחית, אחד הדברים הראשונים שתחפשו הוא מרכז קניות מוצרים לבית וכבר בקנייה הראשונה הקופאית תציע לכם להירשם למועדון ההטבות, האם תסכימו? סביר להניח שתנסו עוד מרכז קניות אחד בטרם תחליטו על אחד קבוע ורק אז תרשמו למועדון הלקוחות.

השאלה הנשאלת היא, מדוע בעלי אפליקציות מציעים לעקוב אחריהם בטוויטר\פייסבוק כבר מהשימוש הראשון? האם לא יהיה יותר הגיוני לתת למשתמש להתנסות באפליקציה פעם, פעמיים ואולי אפילו שלוש פעמים בטרם תציעו לו לעקוב אחריכם? אולי תרצו להציע לו בפעם השלישית ובמידה ויסרב תציעו לו שוב בפעם העשירית. אל תמהרו להציע לו להיות חבר מועדון בטרם הרשמתם אותו.

במידה ואתם משתמשים במערכת הפרסום של ADMOB, ישנה אפשרות להוסיף פרסומות יזומות משלכם. אחת הדרכים לאפשר למשתמשים להיות חברים מבלי להכריח אותם לכך, היא להעלות קמפיין המציע להם להיות חברים בקבוצת הפייסבוק או לעקוב בטוויטר, כך תהיו בטוחים שאתם לא מטרידים אותם בהודעות קופצות המציעות להם חברות, ותשאירו בידם את הבחירה להיות חברי מועדון בכל עת בה יחפצו.

ואם מצאתם אותי מספיק מעניין, אתם מוזמנים להצטרף למועדון החברים שלי בטוויטר

מופיע בקטגוריות: כללי
תגיות: , , ,

האפשרות להגיב סגורה.

ה