סליחה, אני רק שאלה

17 בדצמבר 2007 מאת: ארז הדס-זוננשיין

עומר, הבעלים של נט-וורקינג, העלה לאוויר האינטרנט מערכת שאלות-תשובות בנושאי קידום ושיווק אתרים. בטרם תמהרו להגיד "נו כמו פורום", אז לא, את התשובות תקבלו מאנשים המייצגים חברות עם רקורד מכובד כמו קומפיוקול, SEO-Simple ועוד. נכון לרגע זה ישנן מספר קטגוריות כגון קידום אורגני וממומן, כתיבה שיווקית, סטטיסטיקות ו-ווב 2.0, בהן תוכלו לקבל תשובות איכותיות בניגוד לאלו שתקבלו בפורומים.

בנושא אחר –

זוכרים את הפוסט על זאפ? אז הגיעה תשובה והנה היא לפניכם:

"זאפ עושה את מירב המאמצים להציג את השוואת המחירים המדויקת והמקיפה ביותר לחנויות מקוונות, ומתעדכן מספר פעמים ביום אוטומטית, בהתאם למידע המוצג במהלך היום בחנויות עצמן. בתהליך זה עשויים להופיע לעיתים אי דיוקים זמניים. במקרים אלו, המידע המוצג ע"י האתרים המוכרים עצמם הוא הקובע.

בברכה,
זאפ"

אני חושש שהם לא הבינו במה מדובר, איך זה שתוך יומיים כל החנויות מעלות את המחיר במאות שקלים כפי שהיה לפני כחודש ימים ואף יותר? יתרה מכך, בעמוד המוצר המדובר ישנה חברה בשם MOBITOV שעפ"י הנתון בזאפ מוכרת את המוצר ב-2100 ש"ח, ואילו באתר שלה המחיר הוא 1696 ש"ח בלבד. בשורה התחתונה, תהיו ערניים.

מופיע בקטגוריות: כללי
תגיות: ,

האפשרות להגיב סגורה.

ה