מה אפשר להבין בעזרת גוגל אנליטיקס

ניתוח הקהל שגולש לאתר אינטרנט נחשב לצעד משמעותי בדרך למיקוד הפרסומים באתר והגדלת הטראפיק אליו, אחד הכלים הפופלאריים ביותר לניתוח הגולשים הוא גוגל אנליטיקס. רוצים להבין מה אפשר להבין בעזרת גוגל אנליטקיס ואיך עושים זאת? המשיכו לקרוא.

למידע נוסף על קידום בגוגל.

גוגל אנליטיקס, הסבר קצר

גוגל אנליטיקס הוא כלי שפותח על ידי חברת גוגל, הכלי מאפשר לבעלי האתר לקבל מידע סטטיסטי יקר ערך על הגולשים שמגיעים לאתר. הכלי נחשב לאחד הכלים הטובים ביותר בשוק ואחד היתרונות הגדולים שלו הוא שהוא מוצע בחינם שמקנה לו פופולאריות גדולה בקרב בעלי האתרים. בנוסף המערכת מאפשרת לקשר בין הנתונים שמגיעים למערכת הפרסום הממומן של גוגל וכך ליצור סינרגיה בין הקהל שמגיע לפרסומות שאתם מפרסמים.

איך מתקינים את גוגל אנליטיקס באתר?

את הכלי של גוגל ניתן להטמיע באתר שלכם בכמה אופנים, הדרך הראשונה היא להוסיף את הכלי באמצעות קוד, תצטרכו לבקש מהחברה שבנתה או בונה לכם את האתר להוסיף את התוסף, מדובר בעבודה פשוטה למדי שלא תארך זמן רב.

דרך נוספת להטמיע את הכלי באתר שלכם היא דרך כלי התקנה של גוגל שנקרא tag manager והדרך השלישית היא באמצעות תוסף לוורדפרס שרלוונטי רק אם אתם מנהלים את האתר שלכם באמצעות וורדפרס.

מה המידע שהמערכת מספקת?

המערכת מספקת מידע רב למשתמש בנוגע למי שגולש לאתר שלו, בין היתר המערכת מספקת מידע על כמות הכניסות לאתר בחלוקה יומית, כמות הדפים שהגולשים נכנסו אליהם במהלך גלישתם באתר והזמן הכולל בו שהו באתר, מספר הדפים שנצפו בכל יום וסיווגם מהנצפה ביותר לפחות נצפה, מספר פעולות שבוצעו בדף בסה"כ ובחלוקה ממוצעת למשתמש, אחוזי עזיבה בלי פעילות באתר וכמות הגולשים החדשים לעומת גולשים חוזרים.

חוץ מהפרטים הבסיסיים האלה ניתן לקבל עוד מידע רב על הגולשים באתר כמו המקומות מהם הם גולשים (החלוקה לערים לא תמיד מדוייקת בישראל), המכשירים מהם הגולשים מגיעים לאתר ועוד. אם תראו שיש כמות גדולה בהרבה של גולשים ממובייל ביחס לווב אולי ישתלם לפתח אפליקציה או להשקיע בממשק המובייל של האתר.

הכלי מספק מידע חיוני בנושאים טכניים, תוכלו למשל לדעת תוך כמה זמן האתר שלכם עולה בממוצע, מה מהירות ההורדה של קבצים באתר, מה הם החיפושים שבוצעו במנוע החיפוש של האתר ועוד. בנוסף תוכלו לקבל מידע על הצורה שבה הגיעו הגולשים, אם באמצעות לינק, חיפוש בגוגל, הקלדה ישירה של האתר בדפדפן או בצורה אחרת.

חיבור בין גוגל אנליטיקס וגוגל אדוורדס.

באמצעות חיבור של שתי המערכות שלכם תוכלו לקבל ניתוח חכם שיבהיר לכם כמה כסף הרווחתם מכל המרה וכמה היא עלתה לכם. המערכת תעזור לכם להבין כמה הפרסום שלכם יעיל ומשתלם ותסייע בתכנון מחדש של פרסומות לא יעילות. בנוסף תוכלו להשתמש במידע מגוגל אנליטיקס כדי לשפר את הפרסום שלכם במדיות אחרות כמו פייסבוק.

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה