על עולם קידום האתרים בגוגל

מי זה גוגל הזה שכולם מדברים עליו? אמר אף אחד – אף פעם. כיום, מעטים מאוד האנשים שלא מכירים את גוגל ומעטים לא פחות האנשים שלא משתמשים בגוגל מדי יום על מנת למצוא פתרונות, שירותים ותשובות לנושאים שונים.

לכאן עולם קידום האתרים בגוגל נכנס לתמונה – אם אתם בעלי מקצוע, עסק, חברה או אפילו סטראטפ קידום אתרים בגוגל יכול להכניס אתכם למגרש של הגדולים.

דברים שכדאי לדעת על עולם קידום האתרים בגוגל

דחיסות מילות מפתח – כבר לא הפיתרון

לפני כ – 10 שנים, מספיק שהייתם דוחפים לעמוד באתר שלכם את ביטוי המפתח מספר פעמים והייתם מגיעים לתוצאה יפה בגוגל. כך למשל מספיק ש"טכנאי מזגנים" היה כותב טכנאי מזגנים 20 פעמים והופ – מקום 1.

לא כך המצב יותר. עם השדרוג של מנוע החיפוש של גוגל ועם עליית התחרות והידע בקרב חברות ועסקים בתחום, כיום צריך לספק תוכן איכותי וערך לגולש.

מילות מפתח זה חשוב וכן יש לשמור על דחיסות מסוימת (המלצה בין 1-2%) ועם זאת, ערך לגולש זה לא פחות חשוב.

קידום אתרים לבן

קידום אתרים לבן מתייחס לכל הפעולות שגוגל הגדיר כתקינות לבצע בגוגל ושאינן מפרות את החוקים שקבע כביכול.

כך למשל עיצוב האתר, הגדרת כותרות, היררכיה וכו' נכנסות לתמונה.

מסך מחשב

קידום אתרים שחור

קידום אתרים שחור מתייחס לכל הפעולות שגוגל הגדיר כלא תקינות לבצע. גוגל עושה את מירב המאמצים על מנת למנוע פעולות שחורות כאלו. במסגרת קידום אתרים שחור ניתן לבצע התקפות על אתר מתחרים, להספים עמודים, להשיג המון קישורים לאתר באופן מזויף, לקדם אתרי מבוגרים, הימורים וכו'.

קידום אתרים אפור

קידום אתרים אפור מתייחס לכל הפעולות השנויות במחלוקת על מנת לקדם את האתר שלכם. מדובר בפעולות שאינן חוקיות במלוא מובן המילה ועם זאת אינן מבטיחות עונש על ידי גוגל. במסגרת קידום אתרים אפור ניתן להתייחס לפעולות כמו רכישת לינקים, השגת תגובות לעסק מחברים ועוד.

ניתן לקדם את האתר לבד בגוגל

היופי בקידום אתרים בגוגל הוא שכל המידע – ניתן למצוא בגוגל. יש אלפי מדריכים בעברית ובאנגלית ברשת ועל כן כל מה שעליכם לעשות זה לקרוא וליישם.

ואמנם, קל לעשות וקצת קשה ליישם. הדבר דורש ממכם התמדה, טעויות ולמידה. זה יכול לחסוך לכם לא מעט כסף בחודש ועם זאת, יכול להיות שיקח זמן רב עד שתראו תוצאות עם בכלל.

חפשו מדריכים על שימוש בוורדפרס, אלמנטור, תוספי SEO, כיצד כותבים מאמר לאתר, מחקר מילות מפתח ועוד.

תחרות גדולה בין חברות הקידום בארץ

כיום, כל אדם שעשה קורס מקדמי אתרים מחשיב את עצמו כמומחה לקידום. ועם זאת, אין רבים אשר יודעים את העבודה באמת. חשוב מאוד לבחון את הישגי האדם והחברה ולבחור על פי המלצות, ביקורות והוכחות.

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה