תקופת הקורונה אילצה אותנו להתקדם לרשת הדיגיטלית

וירוס הקורונה יצר מציאות בלתי מוכרת לכולנו, ולא יצא לנו להתמודד עם אתגרים כאלו בעשרות שנים האחרונות.

התקהלויות של אנשים הפכו לאסורות, ועצם הפגישה של אדם עם אדם אחר הפכה פתאום להיות מסוכנת.

בתקופה זו הורגשה פגיעה משמעותית בעסקים, כאשר לתקופות ארוכות הם נאלצו לסגור את שעריהם ולא לספק שירות פרונטאלי.

בתקופה זו פורח דווקא המסחר באינטרנט המבוסס על אתרי אינטרנט, חנויות וירטואליות ומשלוחים.

 

מהי חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית זו חנות הפועלת במרחב האינטרנטי. למעשה, הרעיון שעומד בבסיסה דומה לרעיון שעומד בבסיס חנות רגילה, רק שבחנות וירטואלית הכל וירטואלי ולא פיזי. בחנות וירטואלית תוכלו למצוא עמודים שונים המציעים מוצרים מקטגוריות שונות, לסנן מוצרים לפי קטגוריות ומחירים ובסופו של דבר גם "לקחת" את סל המוצרים לקופה ולשלם באחת מדרכי התשלום שמציע האתר.

 

דברים חשוב בבניית חנות וירטואלית

כאשר בונים חנות וירטואלית ישנם מספר דברים שיש לקחת בחשבון ולהשקיע בהם:

תוכן איכותי לאתר:

בסופו של דבר תוכן איכותי הוא הדבר שגורם לאנשים להישאר באתר. התוכן הוא מה שמשכנע אנשים לרכוש את המוצרים שמוצגים באתר: כפי שבחנות רגילה ישנם מוכרים, מדפים ושלטים שמטרתם לשכנע את הלקוחות לרכוש מוצרים, כך באתר יש תוכן שמציג את המוצרים ומשכנע אתכם כלקוחות לקנות אותם.

 

גרפיקה ושפה עיצובית:

חזות חיצונית היא דבר חשוב. מומלץ מאוד שלאתר יהיה עיצוב עקבי שגם יתאים ללוגו של העסק. עיצוב יפה משפיע עלינו כגולשים, וגורם לנו לחשוב שאם השקיעו בעיצוב כל כך מוצלח כנראה שמדובר בעסק רציני שכדאי לשקול לרכוש ממנו.

 

שיטת תשלום:

רצוי לתת ללקוחות מספר אפשרויות לבחור מתוכן. האפשרויות הנפוצות הן תשלום באשראי או בפייפאל, אם כי לעיתים ניתנת האפשרות לשלם במזומן לשליח. שיטות תשלום באשראי ופייפאל יצריכו מכם אופרציות טכניות שונות כגון לשכור חברת סליקה לאשראי ולדווח לחברת האשראי שלכם, או לפתוח חשבון בפייפאל ולקשר אותו לחשבון הבנק שלכם.

 

ניהול מערך משלוחים:

גם כאן מומלץ להציע ללקוחות מספר שיטות שילוח, כאשר האפשרויות הנפוצות הן שליח עד הדלת, דואר רשום, שליחה למרכזי איסוף או איסוף עצמי. כמובן, נדרש מכם גם לנהל את אופרציית המשלוחים ולוודא שהיא עובדת כמו שצריך, או לחילופין לשכור חברה שתעשה זאת עבורכם.

 

כמה זמן לוקח לבנות אתר?

התשובה לשאלה זו היא – תלוי. ככל שהאתר מורכב יותר וכולל אפשרויות רבות יותר כך ייקח יותר זמן לבנייתו. לרוב משך בניית אתר תנוע בין 30 ל-90 יום, תלוי בכל מיני משתנים.

 

כמה עולה לבנות ולתחזק אתר?

העלות של בניית אתרים משתנה לפי סוג האתר, הפלטפורמה בה אתם פותחים את האתר, ההשקעה שלכם בקידום אורגני, האם יש באתר חנות וירטואלית ועוד. המחירים בשוק נעים בין 3,000 ש"ח ל-30,000 אלף ש"ח בהתאם לסוג האתר ואיכותו.

 

אתר בנוי

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה