לידיעת דה-מרקר (והקפה בפרט)

8 ביולי 2007 מאת: ארז הדס-זוננשיין

הכתובת הראשית של האתר שלכם היא themarker.com . אם גולשים ל-themarker.co.il אז מועברים אוטומטית אל ה-com. אבל אם נכנסים לקפה בכתובת הישראלית, זוכים בהודעת 404. לא חבל? REDIRECT פשוט בשביל משתמשים כמוני שנוהגים להקליד את מלוא הכתובת בשיטה הידנית.

ניחא עניין הנוחיות של הגולש, אבל ה-REDIRECT שאתם מבצעים הוא לא "ידידותי" למנועי חיפוש. אך מה שעוד יותר נורא, היא כפילות התוכן שלכם. שימו לב למגזין שלכם http://magazine.themarker.co.il/ ו- http://magazine.themarker.com. זה אותו האתר לחלוטין עם כתובות שונות. ועם זאת, בכתובת הישראלית אתם מפנים לכתובת העולמית בקישור החזרה לעמוד הראשי. תגידו, כמה אתרים יש לכם שאתם לא מצליחים לנהל את הקישורים כמו שצריך? האם רק במידה וגוגל יענישו אתכם אתם תפנימו ותתנצלו?

במידה ומנהלי אתרים, CTOים למיניהם וכו' קוראים שורות אלו, קחו לתשומת לבכם את נושא ה-SEO ותקינות מבנה האתר. אל תחכו שגוגל יעניש אתכם או אל תמנעו מעצמכם את החשיפה לה אתם ראויים מגוגל. השכירו שירות של יועץ לקידום אתרים ותמנעו מעצמכם הרבה צרות. אל תזלזלו בגולשים המגיעים מגוגל, הרי אתם יודעים שהם חלק נכבד מהתנועה לאתרכם. תפסיקו לחשוב שהשיווק הויראלי מספיק עבורכם.

לאלו שלא הבינו באיזו כפילות מדובר, מוזמנים ללחוץ כאן ולראות את אותה הגברת (הכתבה) בשינוי אדרת (שתי כתובות)

תגובות

תגובה אחת על ”לידיעת דה-מרקר (והקפה בפרט)“
ה