4 הפעולות הכי חשובות ב-SEO

קידום אתרים לא עובד בחלל ריק.

הוא דורש חלקים רבים העובדים בהקשר הנכון על מנת ליצור אסטרטגיה שיווקית הוליסטית ויעילה שמביאה תוצאות עבור העסק שלך.

במאמר זה נפרט את הפעולות החשובות יותר של קידום אתרים שאתה זקוק להן בכדי להקל על מנת להקל על תהליך קידום אתרים יעיל.

 

  1. הקהל והתעשייה שלך

התעשייה העיקרית שלך והקהל שלה צריכים להיות השיקול הראשון מאחורי כל אסטרטגיית SEO.

  • באיזה תעשייה אתה נמצא?
  • מי הם המתחרים המובילים שלך?
  • איפה המתחרים שלך עושים עסקים לרוב?
  • איך המתחרים שלך מבצעים בעיקר את אסטרטגיית SEO שלהם?
  • עם מי התחרות העזה ביותר?

 

שאלות אלו ועוד יקבעו את הצעדים הבאים שלך בגיבוש אסטרטגיית ה- SEO שלך וחלקים אלה יכנסו למיקוד מלא כאשר תסמן מה לעשות הלאה.

 

  1. מחקר ומילות מפתח

כאשר אתה ממקד את הקהל ואת הנורמות התעשייתיות עבור קידום אתרים, יש צורך במחקר מילות מפתח כדי לאתר את כוונת המשתמש שאפשר ללכת אחריה ולמצוא את מה שהקהל שלך מחפש.

אבל, לא רק זה, מה שהקהל שלך מחפש חשוב לא פחות מאיך שהוא מחפש אותו. שינויים עדינים במחקר מילות מפתח יכולים ליצור או להרוס אסטרטגיית SEO.

וכדאי שתבין היטב את הנורמות מבחינת שינויים בשוק התעשייה, כמו גם האישיות של הקונים וכיצד היא משפיעה על אסטרטגיית ה- SEO הכוללת.

 

  1. כוונת משתמש

כוונת המשתמש שמאחורי מילות המפתח היא הדבר הבא שהוא חיוני בהחלט להצלחת כל קמפיין SEO.

לדוגמה, בוא נגיד שהקהל שלך בדרך כלל מחפש "ווידג'טים שאני רוצה להרכיב" כנקודת מוצא ראשית.

אך לאורך כל מחקר מילות המפתח שלך, אתה מוצא וריאציות של "ווידג'טים למכירה", "ווידג'טים עשה זאת בעצמך" ו-"ו"ווידג'טים נוחים". כל אחת מהווריאציות הללו מביאה לגידול של פי עשרה לפחות בחיפושים המובילים לדף הנחיתה שלך.

זה יהיה רעיון טוב לשלב את אלה בתהליך ה- SEO הכולל, נכון?

אם לא היית מבצע מחקר מילות מפתח זה ולא היית מבצע התאמות על סמך שינויים בהתנהגות חיפוש הקהל, סביר להניח שלא היית מוצא מילות מפתח עמוקות יותר שכדאי להתמקד להן.

הכל קשור לעד כמה אתה רוצה להעמיק במחקר מילות מפתח. ככל שתעמיק יותר, כך תוכל בסופו של דבר לחשוף הזדמנויות טובות יותר.

 

  1. ניתוח ודיווח

אם אינך יכול לדווח על תוצאות שהקמפיין משיג במדויק, אז כיצד תוכל לצפות לבצע את ההתאמות המדויקות שקמפיין SEO דורש?

יש ענפים שלא דורשים התאמות אסטרטגיית מילות המפתח כל יום או אפילו כל שבוע. רוב הענפים אפילו לא דורשים התאמות כל חצי שנה. אבל, אם אתה נמצא בענף המשתנה במהירות, ייתכן שיהיה חשוב לשלב משימת מחקר מילות מפתח רבעונית או אפילו דו-חודשית בתהליך ה- SEO שלך כדי שתדע בדיוק מה הקהל מחפש אחר כך.

 

 

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה