4 דרכים לקידום אתר הובלות באינטרנט

עולם האינטרנט של שנת 2020 מציע לנו עשרות אפשרויות לקידום העסק שלנו. הפעילות באתרי האינטרנט או ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ועוד מאפשרות לנו חשיפה גדולה יותר שתגיע למאות אלפי לקוחות, ויכולה להגדיל משמעותית את נפח ההכנסות שלנו. מי שלא יודע איך עושים את זה רצוי שיתייעץ ויעזר באנשים שבהחלט יודעים, אבל למי מכם שיש לו את הבסיס כדאי שיישאר איתנו במאמר שיסביר לכם על 4 דרכים לקידום אתר הובלות באינטרנט.

 

הקידום הוא זהה, המוצר משתנה

כשמדברים על דרכים לקידום באינטרנט אין הבדל בין מוצר למוצר. דרכי הקידום הן אותו הדבר, והמוצר רק ישנה את תפוצת הקידום, קהל היעד ואת ההבחנה שמתייחסת לאיזו פלטפורמה כדאי להשתמש לצורך הקידום. כך, לדוגמה, קידום אתר של הובלת בתים יפנה לקהל יעד של סטודנטים ואנשים מבוגרים, לעומת אתר של בגדי ספורט שיפנה לקהל של נוער וצעירים.

 

4 דרכים לקידום אתר הובלות באינטרנט

אז בשלב הראשון הבנו שכשמדברים על קידום אתר הובלות באינטרנט מכוונים לקהל יעד של אנשים מבוגרים וסטודנטים, ולכן צריך להבין איפה הם מסתובבים ברחבי הרשת. דרך הדוגמה הזו נגיע לשתיים מהדרכים הנפוצות ביותר לקידום אתרים.

הראשונה – קידום ממומן. שיטה זו שנקראת בשמה המקצועי PPC והיא מתייחסת לקידום במנוע החיפוש של גוגל. איך זה עובד? קל מאוד. גוגל מתחייבת להציב את כתובת האתר במעלה תוצאות החיפוש, ובתמורה עבור כל קליק שיילחץ עליה – יעבירו בעלי האתר כסף לגוגל. שיטה זו היא מוצלחת ביותר ויעילה עבור עסקים רבים.

 

שיטת הקידום האורגני

עוד דרך לקידום אתר הובלות באינטרנט ולקידום אתרים בכלל היא שיטת הקידום האורגני. שיטה זו הולכת בדרך כלל כקו מקביל לשיטת הקידום הממומן, והיא מהווה לה תחליף לא פחות יעיל. שיטה זו מתייחסת לקידום מבלי צורך לשלם לגוגל, על ידי העלאת תכנים רלוונטים ושמירה על אתר האינטרנט כמה שיותר עדכני. תכנים אלו צריכים לכלול את מילות החיפוש הרלוונטיות, כך שגוגל יוכל לעשות את ההקשר בין תוכן האתר לבין מילות החיפוש בגוגל. ככל שהאתר רלוונטי ואיכותי יותר – ככה הקידום ייעשה בצורה טובה יותר, כשגוגל מבינה שכדאי לה למקם את האתר בראש מעלה התוצאות.

 

קידום בפייסבוק

פייסבוק היא אחת הפלטפורמות החזקות ביותר היום לשיווק וקידום. האפליקציה שפרצה לחיינו אי שם בשנות ה-2000 המוקדמות, הביאה איתה מיליוני משתמשים ברחבי העולם שחשופים למידע אחד של השני. עם השנים פייסבוק הבינה שהיא יכולה להיות קרקע פוריה גם לעסקים, ואפשרה פתיחה של דפי עסק שיכולים לקדם את עצמם. קידום זה מבטיח חשיפה עצומה בארץ ובעולם.

 

קידום באינסטגרם

אינסטגרם היא אפליקציה אפילו מוצלחת יותר מפייסבוק, ומהווה גם היא בסיס מעולה לקידום. כאן יקודמו בעיקר מסעדות, ברים, בגדי ספורט ומותגי אופנה, כשהם פונים למשתמשים באינסטגרם – הדור הצעיר.

אפליקציות

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה