תוספים שימושיים בבניית אתר

תוספים הם חלק בלתי נפרד בתהליך בניית אתר. בין אם אתם משתמשים ב"וורדפס" או "ג'ומלה". תוספים מאפשרים שימוש יעיל יותר ופותחים אפשרויות מתקדמות יותר בתוכנות השונות. ב"וורדפס" לדוגמא קיימים מעל 50 אלף תוספים. לכן, קשה לדעת מהם התוספים הרלוונטים לנו. במאמר הקרוב נציג מספר תוספים שימושיים לבניית אתרים בשתי התוכנות המרכזיות.

 

תוספים שימושיים ל"וורדפס"

WPForms

כל אתר צריך רשימת קשר, על-מנת לאפשר למשתמשים ליצור קשר עם בעלי האתר. עם "WPForms" ניתן ליצור רשימות אלה בקלות רבה. בנוסף, ניתן להוסיף לאתר טפסי הזמנות, תשלומים ועוד.

 

MonsterInsights

“מונסטר אינסייט" הוא תוסף שימושי לאנליזה של גוגל. תוסף זה מאפשר לאתר שלנו להתחבר באופן יעיל לאנליזות של של גוגל. זאת, כדי לראות כמה אנשים נכנסים לאתר שלנו וכיצד הם מוצאים אותו. החלק הטוב ביותר שלו הוא התצוגה של כלל הנתונים על ה"דאשבורד" של וורדפס.

 

Yoast SEO

תוסף זה מאפשר לנו לחשוף את האתר שלנו ליותר משתמשים על ידי "דחיפה" של האתר שלנו לתוצאות חיפוש באתרי חיפוש מוכרים דוגמאת גוגל.

גוגל

 

Constant contact

תוסף זה מאפשר לנו להשאר בקשר עם המשתמשים שלנו גם לאחר שהם יצאו מהאתר. זאת על ידי יצירת רישמת תפוצה למייל בה, נוכל להשתמש כדי לשווק תוכן פרסומי ושילחת הודעות לכלל המשתמשים.

 

sucuri

בניית אתר היא רק השלב הראשון, השלב השני הוא אבטחתו. למשימה זו חשיבות עליונה לכל מנהל אתר וסוקורי הוא תוסף אבטחה לאתר האינטרנט שלנו, העונה בידוק על צרכים אלו. תוסף שימושי זה, מאפשר לנו לנתר סכנות כמו התקפות "די-דוס" ושלל תוכנות זדוניות לכריית מידע או פגיעה בתפעול האתר.

 

תוספים שימושיים ל-Joomla

 

Admin core tools

הוא תוסף אבטחה הדומה ל-sucuri, מאפשר לנו לנטר סכנות כמו התקפות "די-דוס" ושלל תוכנות זדוניות לקריית מידע או פגיעה בתפעול האתר. שכן, על אף האבטחה הטובה ש-Joomla מספקת האחריות לביטחון האתר היא על בעליו ולכן, מומלץ להוסיף תוסף שימושי זה.

 

Akeeba Backup

הוא תוסף משלים לתוסף הקודם "ACT" המאפשר לנו לגבות את תוכן האתר. במידה והאתר שלנו הותקף או ששינוי שביצענו פגע בתפקוד שלו, נוכל לשחזר את תוכנו לפני השינוי. כך, נשמור על האתר פועל רוב הזמן.

FaLang

תוסף זה שימושי מאוד במידה והאתר שלך, מגיע לצופים שאינם דוברים את השפת בעלי האתר.. במקרה כזה, תוסף תרגום הוא הכרחי. אך, גם במידה והאתר שלנו לא נדרש לתרגום מלא אלא רק למספר עמודים, נוכל להשתמש ב-FaLang לתרגמם.

 

Shack Forms Pro

הוא תוסף שבדומה ל-WPForms מאפשר למשתמשים ליצור קשר עם בעלי האתר. ניתן ליצור רשימות אלה בקלות רבה. בנוסף, ניתן להוסיף לאתר טפסי הזמנות, תשלומים ועוד.

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה