שיווק באינסטגרם – איך לעשות את זה נכון?

מאז הקמתה של אינסטגרם היא הפכה לפלטפורמה האולטימטיבית לשיתוף תמונות. למעלה מ- 800 מיליון משתמשים חודשיים פעילים באתר. יותר מ- 60 מיליון תמונות מוצגות בכל יום, ו -1.6 מיליארד "לייקים" מדי יום ניתנים.

 

יש גם מספר גדול של משפיעים באתר עם כמות עצומה של עוקבים. ועם התוכנית הנכונה, אתה יכול גם להיות מותג משפיע. עליכם לפרסם את הסוג הנכון של תוכן כדי להישאר רלוונטיים לעוקבים הנוכחיים תוך כדי הכניסה לתוכן חדש.

 

אבל זה יכול להיות קשה לדעת אילו סוגים של פוסטים עובדים הכי טוב לצמיחת הקהל שלך.

 

הנה מספר טיפים שיעזרו לך לשווק את העסק שלך באינסטגרם בצורה נכונה ויעילה:

  1. הפוך את הפרופיל שלך לפרופיל עסקי בהקדם האפשרי – פרופיל עסקי מאפשר לך ליצור ולפרסם מודעות אינסטגרם מבלי שתצטרך להשתמש בכלי הפרסום של פייסבוק. אתה יכול גם לגשת לכלי ניתוח של אינסטגרם, המכונים תובנות, המספקים נתונים סטטיסטיים לגבי ההופעות והטווח ההגעה של הפוסטים שלך. לאחר ביטול הנעילה של ההטבות החינמיות שמצורפות לפרופיל עסקי, עליך להתחיל להשתמש בהן כדי לעקוב אחר ערכים ולהבין את הקהל שלך.
  2. השתמש בכלי האינסטגרם החינמיים – באמצעות תובנות, אתה יכול להציג נתונים סטטיסטיים כמו הופעות, נתוני מעורבות ועוד. אתה יכול אפילו לקבל פירוט של הנתונים הדמוגרפיים של העוקבים שלך, כולל מידע על גילם, מגדרם, מיקומם ושעות הפעילות ביותר שלהם. אתה יכול לקבל תובנות ספציפיות על פוסטים לשבוע שמראים לך כמה רשמים הרווחת באותה תקופה ומה היו הפוסטים המובילים שלך. ככל שידעת יותר על האופן שבו משתמשים מתקשרים עם הפוסטים שלך, כך תוכל להתאים את התוכן שלך לטובת המעורבות.

לוגו

 

  1. צור מודעות ממומנות – מודעות אינסטגרם הפכו לדבר שבשגרה בפלטפורמה. החלק הכי טוב? אתה יכול לשלוט במדויק כמה תרצה להוציא עליהם על ידי קביעת תקציב מודעות.

זה נותן למותגים את היכולת למקד לקהל שלהם בצורה חדשה לחלוטין. לפני פרסומים ממומנים, רק משתמשים העוקבים אחר חשבונך יכלו לראות את העדכונים והתמונות שלך.

 

הפעל מספר פוסטים לקהלים שונים בו זמנית לצורך מעורבות רבה עוד יותר. זכור כי קיימות צורות שונות של מודעות ממומנות שאתה יכול לפרסם, כגון: תמונה, וידיאו, סטורי ועוד.

 

  1. השתמש בסיפורי אינסטגרם – סיפורי אינסטגרם שונים מפוסטים רגילים באינסטגרם מכיוון שהם מגיעים בפורמט "מצגת שקופיות", הם חיים רק במשך 24 שעות, אך ניתן לשמור סיפורים בכל אחד מהמכשירים שלך ולעשות בהם שימוש חוזר בשלב מאוחר יותר.

 

כמות הפוסטים שתוכלו להוסיף לסיפורים בכל זמן נתון אינה מוגבלת, והתכונה זמינה לכל העסקים ברחבי העולם. משתמשי אינסטגרם רבים צופים בסטוריז של האינסטגרם על בסיס קבוע המהווה חלק עיקרי מהשימוש שלהם באפליקציה.

 

  1. קניית עוקבים – עבור אלו שאינם מצליחים לרומם את חשבון האינסטגרם וצריכים עזרה נוספת, קניית עוקבים לאינסטגרם באתר דיגיטל בוסט מאפשרת לכם לעשות זאת בקלות ובפשטות.

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה