איך אתם יכולים לקדם את העסק שלכם באמצעות קניית עוקבים באינסטגרם?

עוקבים לאינסטגרם

על מנת לקדם את העסק שלכם באמצעות הרשת החברתית אינסטגרם יש חובה לקנייה של עוקבים באינסטגרם. מדוע זה יכול לקדם? כל הפרטים במאמר הבא.

 

אינסטגרם – הפלטפורמה שמשתלטת על העולם

אינסטגרם היא כיום הרשת החברתית המובילה ביותר בעולם, והיא צומחת בקצב חסר תקדים. כיום אינסטגרם מתגאה במעל ל 750 מיליון משתמשים פעילים בכל רחבי העולם, וגם בישראל היא עוקפת בממדי החשיפה את פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות כמו טוויטר. למעשה, היא מהווה הזדמנות חסרת תקדים עבור בעלי עסקים לקדם את העסק שלהם בפלטפורמה חדשנית, צעירה ובועטת אשר באפשרותה להזניק את העסק לכיוונים חדשים תוך הגדלת קהל היעד, הגדלת החשיפה וכתוצאה מכך גם הגדלת ההכנסות.

 

כיצד מבצעים קידום של עסק באמצעות אינסטגרם?

כאמור, אינסטגרם היא פלטפורמה שיווקית ראשונה במעלה אשר מאפשרת לבעלי עסקים להתחרות ולהביט את עצמם אל מול המתחרים. עם זאת, חשוב מאוד לתת דגש על בנייה של פרופיל אינסטגרם עסקי כך שהוא יהיה מעניין, מסקרן וחדשני אשר מטרתו היא כמובן לעודד פעילות אבל גם בעיקר להגדיל את החשיפה באמצעות כמות העוקבים. למעשה, חלקינו מכירים את השיטה המוכרת של קידום אתרים, אך לא מודעים לכך שניתן לקדם את העסק באמצעות קניית עוקבים ואינסטגרם. ע"פ המומחים של אתר BETOP, החברה המובילה בישראל לקידום עסקים באמצעות הרשת החברתית קנייה עוקבים היא פעולה בסיסית אשר כל בעל עסק צריך לבצע באמצעות חברה מקצועית, זאת משום שלרוב בעלי עסקים מתחילים לבנות את העמוד עם מעט מאוד עוקבים. ככל שמספר העוקבים נמוך יותר, כך עולה הסבירות לחשיפה נמוכה יותר ולרמת אמינות אפסית בעייני הגולשים – זאת משום שהם רואים במספר העוקבים כפרמטר משמעותי לבחינה של אמינות העמוד. אם לדוגמא נראה עסק לממכר פיצות אשר לו רק 100 עוקבים ולעומתו עסק מתחרה עם 10,000 עוקבים, במי נרצה לבחור? לכן, חשוב מאוד שמספר הלייקים והעוקבים ייציג את איכות הפרופיל בצורה הטובה ביותר, זאת כדי ליצור רושם ראשוני מיטבי אשר ימשוך את הקהל אותו בעל העסק מחפש. מדובר בהיגיון אותו על כל בעל עסק להבין ולכן יש חשיבות גדולה בקנייה של עוקבים ע"י חברה מקצועית אשר תדע לבצע איזון מדויק בין מספר העוקבים למספר הלייקים המתקבל. חשוב לדעת כי במידה ואין איזון כזה, אינסטגרם יכולה לבצע מחיקה של האתר זאת משום שהוא נחשד כ"מזויף", ולכן יש לבצע איזון מדויק באמצעות חברה מקצועית.

מעוניינים גם אתם להזניק את העסק שלכם באמצעות אינסטגרם?  BETOP  הינו אתר אינטרנט המספק שירותי קידום ברשת החברתית, חבילות קידום איכותיות, קניית עוקבים ולייקים – בי טופ, לייקים וצפיות לרשתות החברתיות באמצעות רכישה מאובטחת ודיסקרטית. פנו עוד היום לקבלת הצעת מחיר וייעוץ וזאת על מנת שגם אתם תהפכו לעסק נצפה.

 

קניית עוקבים לאינסטגרם