קידום אתרים טיפים

כולנו מכירים אמנים או להקות שזכו להצלחה אדירה בשיר בודד ולאחר מכן אבדו בתהום הנשייה. ההצלחה של אתר אינטרנט יכולה במידה מסויימת להיות דומה. למנוע החיפוש של גוגל יש נטייה להוריד אתרים ישנים בדירוג מנועי החיפוש כאשר קמים להם מתחרים חדשים שמקודמים בהשקעה ובמקצועיות. קידום אתרים – נביא טיפים רבים אליהם נתייחס בהמשך.

השקיעו בקידום האתר בגוגל

לרוב גולשים מגיעים לאתר שלכם באמצעות מנוע חיפוש, כאשר חלק הארי של הגולשים בישראל משתמשים בגוגל לצורך חיפוש ברשת. המיקום של האתר במנוע החיפוש של גוגל מושפע מאוד מהאופן בו גוגל מתאימה בין המילים והביטויים שאנשים מחפשים לבין התוכן שמופיע באתר.

כדאי להתאים את תוכן האתר כך שיכלול ביטויים פופולריים שאנשים מחפשים, לשם כך, יש למצוא מילות מפתח שחוזרות על עצמן בחיפושים ברשת. ניתן למצוא את מילות המפתח הללו באמצעות כלי של גוגל שנקרא Google AdWord. קידום אתרים בגוגל הוא תחום שכל חברת אתרים ברשת שמכבדת את עצמה משקיעה בו רבות.

חיפוש אתרים

לינקים חיצוניים

ככל שיש יותר קישורים שמפנים לאתר אותו אתם מקדמים באתרים אחרים יש סיכוי גדול יותר שגוגל תבחין באתר שלכם תבין כי הוא תופס מקום משמעותי ברשת וכתוצאה מכך תקדם אותו.

לכן, במידה ואתם מחזיקים בקשרים עם בעלי אתרים אחרים תוכלו לקדם אחד את השני באמצעות הכנסת קישורים לאתרים שלכם. כמו כן, במידה והאתר שלכם הוא חלק מקבוצה של אתרים כדאי לקדם האחד את השני בהסתמך על הקשרים הללו.

התחברו למשפיענים

גם אם לשכנע את עומר אדם להעלות פוסט בנוגע לאתר שלכם זאת משימה מעט מסובכת, תשמחו לגלות שיש כמות גדולה מאוד של אנשים ברשת אשר מחזיקים ברשותם כמות עצומה של עוקבים, במידה ותמצאו אדם כזה שיוכל לפרסם את העסק שלכם שווה להשקיע באפיק זה.

כמו כן, כדאי לחפש בלוגים ואתרים רלוונטים אחרים שעוסקים בנושאים הקשורים ולפנות אליהם כדי שיקדמו את האתר שלכם.

תשתמשו ביוטיוב

הסרטון הנכון ביוטיוב יכול למשוך במהירות עשרות אלפי צפיות, ובהמשך יכול ליצור קישורים בפייסבוק ובטוויטר. אפילו אם מדובר רק בהקלטה של נאום או קמפיין שנעשה לקידום מוצר חדש, כדאי לפרסם את הסרטון ב- YouTube כדי ליצור עניין ולמשוך מבקרים לאתר.

תענו על שאלות

אנשים אוהבים מומחים ברשת שיכולים לענות על שאלות, תהפכו לכאלה. ישנם פורומים רבים בנושא שאלות ותשובות ברשת, בין אם מדובר באתרים ישראלים או בינלאומיים קל להצטרף אליהם. במידה ותשקיעו בתשובות טובות ותדאגו להבהיר מי אתם תוכלו למשוך משתמשים וגולשים רבים לאתר שלכם.

כמו כן, כדאי להוסיף דף שאלות ותשובות באתר שלכם שיענה על השאלות הנפוצות ביותר שמגיעות אליכם.

שלבו בלוג באתר שלכם

זוהי שיטה שגוגל ומיקרוסופט משתמשים בה, אתרים אלו מחזיקים בלוג לצוות הבכיר שלהם בו הם מסבירים על מוצרים חדשים ומעניינים שהם עובדים עליהם.

המבקרים מגיבים טוב לקשר האישי הזה ובאופן זה פיתוח מוצרים עובר מוצלח יותר שכן המשתמשים יכולים לתת דגשים לבעל האתר עוד בשלב הפיתוח של מוצר או פיצ'ר חדש

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה