פרסום בקבוצת ווטסאפ – מהי השעה הנכונה ביום לעשות פרסום כזה

קבוצות ווטסאפ

ווטסאפ, אפליקציית המסרים שכבשה את העולם בעשור האחרון, מאפשרת ל-2 מיליארד המשתמשים שלה בכל רחבי העולם ליצור קשר באופן פרטי וקבוצתי במהירות, תוך מתן אפשרות לקיים שיחות טלפון, וידאו ושליחת קבצי קול, סרטונים ותמונות. הפיצ'ר הפופולרי ביותר שלה, שגורם לכולנו להעביר שעות רבות מול הטלפון הנייד, הוא האפשרות לפתוח קבוצת ווצאפ עם מאות משתמשים.

 

האם הקורונה משפיעה על השימוש באפליקציה?

המגיפה העולמית שנחתה עלינו לפני כשנה, סידרה לכולנו המון זמן בבית. ברוב חלקי השנה האחרונה לא זכינו לבקר במסעדות, מסיבות, פארקים, קניונים ומשחקי כדורגל – נאלצנו לבדר את עצמנו ואת הסובבים אותנו בתוך קירות הבית. נכון, השימוש ב"נטפליקס" ובספריית ה-VOD צמח פלאים, גם העיסוק בכושר ובישול הפכו לדומיננטיים ככל שהתקדמנו לתוך המגיפה, אבל שחקן מרכזי מאוד שמיעטו לדבר עליו בתקופה האחרונה הוא הווטסאפ.

 

פרסום בווטסאפ

נכון, פרסום בווטסאפ יכול להיות יעיל גם בתקופה רגילה (אנחנו זוכרים אותה?) אבל במיוחד לימים שבהם השימוש בווטסאפ גובר מדי יום, אנחנו כאן כדי לשפר את הביצועים שלכם ולעזור לכם להפוך ליעילים וממוקדים יותר. אז אם השימוש בווטסאפ גובר, מתי בדיוק במהלך היום זה הזמן הנכון ביותר לפרסם?

ככלל, השעות הטובות ביותר לפרסום ברשתות חברתיות (אינסטגרם, פייסבוק ו-ווטסאפ) זה בזמן שבו רובנו בארוחת צהריים או קצת אחריה (12:00-14:00). גם פרסום בשעות אחה"צ-ערב, כשכולם מתפנים מהעיסוקים השגרתיים (17:00-19:00) אלה שעות פופולאריות וטובות לכל רשת חברתית, גם לווטסאפ.

 

רשימות תפוצה

על מנת להפוך את הפרסום לממוקד יותר, חשוב לא רק להקפיד על השעה הנכונה במהלך היום אלא גם להשתדל להגיע לכמה שיותר אנשים רלוונטיים. לכן, אנחנו ממליצים להכין רשימות תפוצה שממוינות לפי הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. לדוגמא, אם אתם מוכרים תכשירי קוסמטיקה לנשים ולגברים הכינו מראש קבוצות תפוצה נפרדות שמיועדות לנשים וגברים כדי שכשתפרסמו את המוצר הוא יישלח לקהל היעד המתאים.

 

פרסום בקבוצות

בסופו של יום, הדרך להגיע לכמה שיותר משתמשים ולקוחות פוטנציאלים זה דרך קבוצות הווטסאפ שכוללות לפעמים גם מעל ל-200 משתמשים. הפרסום שלכם צריך להיות שקול, לא מעיק וכזה שמתאים לאופי הקבוצה. כמו כן, טיפ חשוב בהקשר הזה הוא: תעניקו לחברי הקבוצה הטבות בלעדיות! על ידי כך הם ירגישו שהקבוצה היא קצת יותר מלוח מודעות.

מעבר לטיימינג המדויק של הפרסום, חשוב שתנסו להגיע לכמה שיותר לקוחות ואת זה אתם יכולים להשיג דרך פרסום במגוון סוגים של קבוצות ווטסאפ.

 

לסיכום

חשוב לנו להדגיש, אם תפרסמו בזמן טוב אך מבלי להגיע לקהל יעד רחב – לא השגתם בכך דבר, ולכן, יש חשיבות גבוהה גם לזמן שבו תפרסמו (צהריים וערב, כפי שכתבנו למעלה) וגם לפורום שבו תפרסמו. בהצלחה!

 

אפליקציה

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה