3 פרמטרים שהאלגוריתם של גוגל מחשב ומדרג על פיהם

כשהעולם של היום הופך ליותר ויותר דיגיטלי, נשאלת השאלה כיצד ניתן כבעל עסק להפיק את המירב מהמעבר. בעוד שעולם השיווק בפייסבוק, באינסטגרם ובגוגל ממומן כבר מזמן הפך לעניין שכולם מכירים וכל בעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להתרחב כנראה יבצע, מעטים בוחנים גם הנושא של קידום אתרים. קידום אתרים טומן פוטנציאל אדיר לעסק ולכן המדריך שלפנכם יעסוק בקידום אתרים בגוגל לשנת 2019.

קידום אתרים בגוגל – מה זה?

קידום בגוגל הינו התורה להתקדמות האתר במנוע החיפוש – גוגל. במילים אחרות הידע, הטכניקות, הפרמטרים והעשייה הנדרשים על מנת שהאתר שברשותנו יתקדם למיקומים גבוהים בגוגל כך שנקבל יותר כניסות, יותר לידים, יותר מכירות ומכך – יותר לקוחות וכסף.

אתר גוגל

מה ניתן לעשות כדי לקדם את האתר? 3 הפרמטרים

קידום אתר בגוגל כפי שציינו לפני כן, הינו תורה שלמה, המורכבת מפרמטרים רבים. כל פרמטר שנשפר, יוכל לסייע בהתקדמות האתר. מקדמי אתרים אשר זוהי עבודתם, יודעים לרוב אילו פרטמרים חשובים יותר ואילו פחות. נציין מספר פרמטרים שלא כדאי לכם לפספס:

  • תוכן זהב – אם אתם רוצים להגיע למקומות טובים, אל תתפשרו על תוכן סתמי. הפכו את התוכן באתר שלכם ללא פחות ממרתק. תוכן טוב נתפס בעיני הגולשים כמקצועי ומועיל ומכך שיותר כניסות לאתר יובילו ישירות ליותר לידים ולקוחות. בנוסף, המנוע של גוגל, יודע לזהות בעזרת פרמטרים שונים עד כמה התוכן שלכם איכותי, ועל כן, השקיעו בתוכן שלכם!
  • בנו אסטרטגיה נכונה – עסקים ומקדמי אתרים רבים רצים לעבודה עוד לפני שהם הבינו את התמונה הגדולה, הציבו מטרות ובנו אסטרטגיה. על מנת לעבוד בצורה אפקטיבית חשוב להבין מה המטרות, מה אפשרי, מה טווחי הזמנים לקבל תוצאות ובמה תתמקדו בעבודה. בניית אסטרטגיה חכמה תאפשר להתמקד בפעולות החשובות ביותר ולמנוע כמה שיותר בזבוזי זמן ופעולות לא יעילות. זה אמנם לא פרמטר ישיר שגוגל מודד אך הוא משפיע בצורה ישירה על כלל הפרמטרים שתבצעו באתר.
  • חברו את האתר שלכם למערכות של גוגל – בעזרת המערכות התומכות של גוגל כדוגמת SEARCH CONSOLE ו GOOGLE ANALYTICS תוכלו לבצע פעולות מהירות ואפקטיביות באתר. מערכות אלו הם הקשר הישיר שלכם עם גוגל. שם תוכלו לראות נתונים, לקבל אזהרות ושגיאות, ולהודיע לגוגל על שינויים שברצונכם לבצע באתר. חיבור למערכות אלו הינו פרמטר חשוב בהצלחת האתר שלכם.

הצלחות בקידום אתרים בגוגל לשנת 2019

אם טרם הבנתם את הפוטנציאל הגלום בקידום, הרי לכם סיפור הצלחה קלאסי של נתן (שם בדוי):

לנתן יש עסק למכירת רהיטים. עד היום הוא היה עסק מקומי שפעל באזור הדרום. הוא החליט שהוא רוצה לבדוק אופציות שיווק נוספות ועל כן החליט לתת צ'אנס גם לתחום קידום האתרים. לאחר שבחר בחברה מוכרת לקידום והשקעה כספית מדי חודש, לאחר כחצי שנה, הוא הצליח להתברג במספר מילות מפתח שהכניסו לו יותר לקוחות מאי פעם. כעת כשמחפשים ארונות בבאר שבע תמצאו אותו.

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה