מיתוג משרד עו"ד

מהו מיתוג?

מיתוג הוא תהליך בו מתרחש אפיון רעיוני לערכים, וביטוי שלהם באופן גרפי.

מיתוג של משרד עורכי דין יתבצע אם כן, על ידי עיצוב לוגו, עיצוב ניירת, פולדר, כרטיסי ביקור עיצוב אתרים וכן הלאה. כל אלה עוזרים לנו לבנות תדמית ומוניטין של משרד יוקרתי ומקצועי.

מיתוג

למה חשוב להשקיע במיתוג?

תאמינו או לא אבל משרד עורכי דין יכול ליפול ולקום על מיתוג. מיתוג טוב ירשים את הלקוחות, יגדיל את המכירות, וייצור תדמית של משרד ותיק (אפילו אם המשרד בן יומו). התפשרות על מיתוג בינוני עלול לתת לעסק תדמית של משרד חובבני, ולהרחיק לקוחות פוטנציאלים, ולכן אין לזלזל בחשיבות של מיתוג נכון ועכשווי. מיתוג אישי המותאם בהתאמה אישית למשרד יכול ליצור שפה משותפת עם הלקוחות ולקדם את המשרד. חברת מיתוג מקצועית תלווה אתכם שלב אחרי שלב, תפגש אתכם בארבע עיניים ותסביר לכם צעד אחר צעד על הליך העבודה. החשיבות של מיתוג טוב היא שמיתוג טוב ילווה אותנו לשנים רבות. במידה ובחרנו במיתוג בינוני, נאלץ לשדרג אותו עם הזמן, והדבר גובה מחיר כלכלי, ופוגע בלקוחות, שכן המשרד מזוהה עם הלוגו והחלפת הלוגו עלולה להיות בעייתית. הדבר אינו נגמר בפגישה אחת, ולכן כדאי לבחור במיתוג שיש לנו כימיה אנושית איתו.

 

דוגמא לחבילת מיתוג סטנדרטית לעורך דין:

  • עיצוב לוגו לעורכי דין ושפה גרפית
  • עיצוב לפייסבוק לעורכי דין
  • עיצוב כרטיס ביקור
  • עיצוב נייר תבנית בוורד
  • עיצוב חתימה למייל
  • עיצוב נייר מכתבים למשרד
  • עיצוב מעטפה ממותגת ב 3 גדלים מומלצים
  • עיצוב נייר מקדים לפקס לעורכי דין
  • עיצוב נייר ברגשי כבוד (נוסח רווח בחתימה במכתבים רשמיים).

כמה דגשים למיתוג האתר שלכם

  • אתר מושך – מחקרים מראים כי האדם הממוצע מקדיש פחות מ 15 שניות להתרשמות מאתר אינטרנט, כדי להחליט אם האתר בעל ערך עבורו. לשם כך יש לתפוס את העין של הקורא, הלוא הוא הלקוח הפוטנציאלי. האתר חייב להיות נקי, מקצועי ומושך. גוגל יכולה לזהות את משך הזמן בו אדם נשאר באתר, וכך מדרגת את מיקומכם בחיפוש של גוגל. כדאי להיזהר ממראה מיושן, מבולגן ופרסומות קופצות ומבלבלות.
  • אתר מותאם למכשירים סלולריים- אתרים רבים אינם מותאמים, ודורשים הפיכת המסך, תצוגה חלקית, והדבר מבריח לקוחות מיד. מומלץ להוסיף אופציה מהירה לחיוג או קישור לווצאפ.
  • התאמה לקהל היעד– מי הקהל שלנו? במידה והקהל שלנו מחוץ לארץ נשתמש בשפה האנגלית בלבד, או נוסיף אופציה להחלפת שפה. במידה ואנו משתמשים בלשון זכר או נקבה אנו עלולים להדיר את אחד המינים ולגרום לו לחשוב שהאתר לא מופנה עבורו. לשם כך יש להשתמש בלשון ניטרלית.

ניתן לראות דוגמאות לאתרים ממותגים באתר החברה הממתגת. ניתן להיכנס לאתר על מנת לקבל דוגמה https://www.gordonsilver.com/עורך-דין-עבירות-אלימות/.

 

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה