מה עדיף אתר וורדפרס או וויקס

אם התעניינת בשנים האחרונות בבניית אתרי אינטרנט, אין סיכוי שיכולת לפספס את שתי מערכות ניהול האתרים הפופולריות היום לבניית אתרים, הלא הן וויקס ווורדפרס.

בניית אתרים בעזרת שתי מערכות הניהול הללו מאפשרות לכם לבנות אתר בקלות וביעילות ללא ידע נרחב בתכנות, אך הן מאוד שונות זו מזו. לכל אחת מהמערכות האלו יתרונות וחסרונות עליהם נעבור בהמשך. אך קודם כל נבין מה היא כל מערכת.

 

מערכת ניהול וורדפרס

וורדפרס היא מערכת ניהול אתרים הנכתבת על בסיס קוד פתוח. כלומר, היא מתופחת ומנוהלת על יד מתכנתים מכל רחבי העולם שמשפרים ומעדכנים אותה כל הזמן והיא פתוחה לקהל הרחב בחינם. בעזרת וורדפרס ניתן לבנות סוגי אתרים שונים ויש בה המון סוגי עיצובים שונים. וורדפרס היא המערכת הפופולרית ביותר לבניית אתרים היום והיא מהווה כ-30% מנתח השוק.

לוורדפרס יש הרבה יתרונות נוספים. למערכת תוספים רבים שאפשר לרכוש, הרבה מהם בחינם. יש צורך בידע מסוים, די בסיסי כדי לבנות אתר בוורדפרס. אך כל אחד עם מעט רצון ונכונות יכול ללמוד מספיק באופן עצמאי כדי לדעת להשתמש בוורדפרס ובמקרה שלא, תמיד אפשר לשכור את שירותיהן של חברות שונות שיעשו זאת בשבילך.

תוכנת קידום

 

מערכת ניהול וויקס

וויקס היא מערכת ניהול אתרים הנכתבת על בסיס קוד סגור. כלומר, הקוד פותח על ידי אדם או חברה והוא תוצר בלעדי שלהם. המערכת אינה חינמית, אתם יכולים לרכוש את מערכת הניהול ולהשתמש בה לניהול האתר שלכם אך אין לכם גישה אל הקוד ולקבצי המקור. אם תרצו לעשות שינויים באופן ניהול האתר או להוסיף פונקציות מסוימות תצטרכו לעשות זאת דרך מתכנת החברה ולשלם על כך כסף.

וויקס היא המערכת הפופולרית ביותר היום לבניית אתרים על בסיס קוד סגור. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהיא מאוד נוחה לשימוש מכיוון שהיא מבוססת על מנגנון drag and drop. כלומר, כאשר אתם בונים אתר בוויקס אתם יכולים להזיז ולערוך כל דבר שאתם רואים בצורה הקלה ביותר.

 

אז מה עדיף לבחור

מכיוון שלכל מערכת היתרונות והחסרונות שלה, עליך לבחור את המערכת שתתאים לצרכים שלך בצורה הטובה ביותר.

מערכת וויקס היא מערכת שמתאימה לאלו מכם שיודעים בדיוק מה הם רוצים לניהול האתר שלהם ואינם רוצים להסתבך עם בניית אתר באופן  עצמאי. למערכת וויקס יש הרבה אפשרויות עיצוב, היא נגישה לטלפונים ניידים והיא מאוד נוחה לתפעול, היא אמנם תעלה לכם כסף על מנת שתוכלו להתאים אותה בצורה מיטבית לעסק שלכם אך עדיין המחירים שלה נחשבים סבירים.

מערכת וורדפרס היא מערכת שמתאימה לאלו שרוצים לעבוד באופן עצמאי ולהיות הבעלים הבלעדיים של אתר שלהם. וורדפרס מאפשרת לכם גישה עצמאית וחופשית לקוד, כלומר היא מאפשרת לכם לשנות, לעדכן ולהוסיף דברים לאתר שלכם ללא תלות במתכנת חיצוני. כמו כן, וורדפרס היא מערכת מאוד גמישה, יש לה תוספים רבים שמתעדכנים כל הזמן, אתם לא מוגבלים לתבניות ויכולים ליצור את העיצוב שלכם מאפס ויתרון חשוב נוסף, היא חינמית.

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה