איך להגיע למספר עוקבים מטורף באינסטגרם?

לא מרוצים מכך שיש לכם רק 50 עוקבים באינסטגרם ומעוניינים להגדיל את מספרם לאלפי עוקבים? אינכם מבינים מדוע לאחרים יש הרבה יותר עוקבים ולכם לא? המאמר יפרט איך להגיע למספר עוקבים מטורף באינסטגרם.

 

ההשפעה העצומה של האינסטגרם

האינסטגרם היא רשת חברתית נפוצה בעיקר בקרב צעירים, אך לא רק. ניתן להעלות באמצעותה סטורי באמצעות סרטוני וידיאו, תמונות וטקסטים, לשפץ אותם על ידי מסנני פילטרים ועריכה של פיצ'רים שונים ולהשפיע על דעת הקהל. עם זאת, לא כל תמונה או סרטון שמעלים באינסטגרם הופך לוויראלי או צובר אלפי עוקבים. על מנת לצבור עוקבים צריך לדעת לנהל את חשבון האינסטגרם בצורה נכונה. לפיכך, חשוב כל הזמן להמציא את הגלגל ולהיות רלוונטיים. מה הכוונה?

 

כיצד מעלים את מספר העוקבים באינסטגרם?

על מנת שמספר העוקבים שלכם יעלה תצטרכו בראש ובראשונה להבין מה אתם לא עושים נכון ולשנות זאת. מכיוון שהאינסטגרם היא רשת חברתית וכמוכם גם אנשים אחרים מעוניינים בעוקבים צריך לעבוד באופן של יד לוחצת יד. כלומר, עשה לייקים לחבריך והם יעשו לך. אם אתם לא מגיבים לפוסטים של אחרים ולא עוקבים אחריהם גם הם לא יעקבו אחרי שלכם. קיימו אינטראקציה עם אחרים וקיימו איתם קשרים שיובילו את המיתוג שלכם. שנית, היו עקביים והעלו סטורי כל שבוע או כל יום אבל לא אחת לחודש ואחר כך עוד פעם לאחר חודשיים. למשל, בעלי עסקים המשתמשים בפלטפורמה זו חייבים להגביר את החשיפה של הקהל באופן קבוע. ככל שמספר העוקבים עולה יש להשקיע בכך יותר ולהעלות פוסטים בתדירות כדי לא לאבד את העוקבים. הפוסטים גם צריכים להיות קשורים לאותו נושא. נניח ומישהו מעלה פוסטים שברובם הם טיולים בעולם ולפתע יעלה נושא שאינו קשור לכך, העוקבים שלו יאבדו ענין. כמו כן, גם אם התוכן מעניין ומסקרן חשוב שיופיע בכל פעם באופן שונה, בולט ויצירתי כדי להתעלות על המתחרים שלכם. ככל שתהיו יותר מקוריים ואותנטיים, כך מספר העוקבים שלכם יעלה.

 

כיצד לשווק ללא שיווק?

רוב האנשים לא אוהבים להיחשף לפרסומות ולפוסטים שיווקיים. את זה הם יכולים לראות בפלטפורמות אחרות. כדי לצבור עוקבים צריך להביא תכנים כמו טיפים, סיפור חיים, ייעוץ ואלמנטים מהם אנשים יצאו מורווחים. בנוסף, חשוב להשקיע בתמונת הפרופיל ולספר על העסק שלכם בקצרה עם אמירה או מוטו שיתנו לקהל מושג מי אתם. היו ממוקדים במטרה שלכם אך שווקו בחוכמה. ישנם אף עסקים הרוכשים עוקבים לעמוד העסקי שלהם. האם שווה להשקיע בקניית עוקבים לאינסטגרם? – התשובה היא כן במיוחד כאשר אתם בעלי עסק שרק מתחיל לשווק את עצמו. על מנת להגדיל את מספר העוקבים השיטה יכולה להועיל לעסק כיוון שמעגל העוקבים ילך ויגדל והשיווק לא ייראה אגרסיבי מדי.

 

רשת חברתית

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה