אילו כלים יש למערכת טווילו שחייבים להכיר

המגזר הפרטי השתנה במידה רבה לאחרונה בעקבות הטמעת Twilio וחברות דומות לה בממשק שבין הצרכן לבעל העסק.

שינוי אשר מורגש ביתר שאת הן מבחינת הצרכנים שזוכים לחווית משתמש נוחה פשוטה ומעל הכל מהירה יותר, בעוד שבעלי העסקים צמצמו משמעותית את ההוצאות שלהם על אחזקת מחלקות שירותי לקוחות עצומים, ובמקביל הצליחו ללמוד רבות אודות לקוחותיהם והרגלי הצריכה שלהם.

עם זאת, רבים בעלי העסקים שעדיין טרם גילו את הבשורה הרבה שטמון בשימוש בשירותים של חברה כמו טווילו, אשר חובקת 932 מיליארד אינטראקציות מדי שנה.

 

אז מה טווילו יודעת לעשות?

לאחר שתושלם הטמעת Twilio בעסק, יפתחו בפני בעל העסק מספר רב של שירותים שונים באמצעותם יוכל ליצור קשר עם לקוחותיו. השינוי המשמעותי של טווילו לעומת וואטסאפ, הוא שטווילו לא מכריחה את בעל העסק להתמסר לפלטפורמה שלה, אלא היא גמישה ויכולה לעבוד תחת כל מערכת הפעלה שתוגדר לה. מבין השירותים שטווילו מעמידה ניתן למצוא קמפיינים שיווקים, אשר מאפשרים לחברות לקחת שליטה על אימיילים אשר יופצו בהתאם לדרישת בעל העסק לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלהם, אימיילים אשר טווילו מסייעת לבעל העסק בעיצוב שלהם, מתוך ניסיון אשר מתפרס על פני 180 מדינות ועשרות מיליוני לקוחות אשר המידע אודותם נאסף ומשוכלל לכדי צעדים מעשיים. כמו כן, לאלו מתווספת היכולת של טווילו ליצור בוטים אשר יודעים לקבל ולהשיב למסרונים, הודעות וואטסאפ, ואפילו הקלטות קוליות, ובכך לקצר את זמני ההמתנה שלקוח נדרש להמתין בטרם זוכה לתשובה. זאת ועוד כי, טווילו מעמידה שירותי וידיאו איכותיים בהם אפשר ליצור קשר עם לקוחות במעטה יותר ידידותי ולגשר על תחושת הטלפון השבור שלעתים נוצרת בזמן התכתבות רחוקה עם לקוח. כל אלו קורים בזמן שבעל העסק שומר על מעטפת חזותית זהה לשהייתה לו בטרם הצטרף לטווילו, לכן, במידה וטרם שמעתם על טווילו, דעו כי קיים יסוד סביר להניח כי חלק מהמיילים או ההודעות שקיבלתם בעבר מעסקים אשר פניתם אליהם או לחליפין יצרו אתכם קשר – היו תחת ידי טווילו. בנוסף לכך, כאשר פניה מתקבלת למחלקת שירות לקוחות אשר מגובה על ידי טווילו, כמות האינפורמציה שמגיע לנציג אשר עליו להתמודד עם הפניה היא עצומה, ומכילה את היסטוריית הפניות של אותו לקוח והפתרונות שהוצעו בעבר, ובכך השירות נהפך ליעיל עוד יותר, הן עבור הלקוח והן עבור בעל העסק שכעת משקיע פחות זמן ומשאבים בכדי להתמודד עם תקלות.

לסיכום

ידה של טווילו בעסקים הולכת וגדלה לאור הצלחתה המסחררת בייעול ושיפור האופן בו לקוחות מתקשרים עם עסקים קטנים. הסיבה לכך, בין אם נובעת מיכולתה להתחבר לעסק הקיים מבלי לדרוש ממנו שינוי מקיף באופן בו הוא בנוי, ובין אם מהוזלת עלויות שמתבטאת בקיצור זמנים – מציבה את שירותיה של טווילו ככאלה שאף עסק בהיקף בינוני לא יכול להתעלם ממנה. לכן, יוטב לכל עסק אשר מעוניין להתייעל ולשדרג את מערך ההתנהלות שלו אל מול לקוחות, לבצע את קפיצת המדרגה המתבקשת אל העולם הצרכני החדשני שאנו בו כיום.

 

סלולר

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה