אתר מומלץ לקיצור קישורים

בשנים האחרונות השיווק הדיגיטלי תופס מקום של כבוד בזירה הפרסומית. אנשים מבלים את מירב זמנם באינטרנט ובשל כך כל עסק שרוצה לקדם את עצמו חייב לבלוט בזירה זאת.

לצורך העניין, פרסמנו קישור ארוך בפייסבוק, בתקווה שחברינו יקליקו עליו. קישור ארוך לא רק שאינו בעל תועלת לעסק שלנו, הוא אפילו מזיק. קישור ארוך נמצא כמרתיע את הגולש, שכן מקושר לספאם, שגיאה, ואפילו לוירוס שעלול להפיל את המחשב, שמשדרים למוח שלנו לא ללחוץ על הקישור. קישור מקוצר לעומת זאת משדר משהו קצר וקולע, נקי, אותנטי ואפילו יוקרתי. קיצור הקישור שלכם לקישור קליט הוא תהליך כל כך פשוט, עד שנשאלת השאלה מדוע אנשים עדיין משתמשים בקישורים ארוכים שמזכירים לנו את תקופת האבן?

הפרמטרים לבחירת אתר לקיצור קישורים

אז החלטנו אם כן לקצר את הקישור שלנו. האופציות רבות ועודף הבחירה מבלבל אותנו. כאשר אנו ניגשים לבחור את האתר שיקצר את הקישור שלנו עלינו להסתכל על כמה דברים:

– המגבלות שהאתר מטיל עלינו – אתרים רבים מאפשרים לקצר מספר מוגבל של קישורים בגרסה החינמית, ודורשים מאיתנו להתחיל לשלם אחרי מספר של קישורים שקיצרנו. מגבלה נוספת היא מגבלה של מספר תווים כאשר אנו ניגשים ליצור קישור בהתאמה אישית. למשל אם ברצוננו ליצור קישור עם שם העסק המכיל 8 תווים, לא נוכל לבחור באתר המגביל ל6 תווים.

– הנתונים ואופציות שהאתר מציג – הסיפור לא נגמר אחרי שקיצרנו את הקישור, אתרים רבים מציעים לנו מערכת בקרה על הביצועים של הקישור החדש והמקוצר. הכוונה היא לסטטיסטיקות ונתונים, תוכנות המאפשרות לנהל מדיה חברתית, שעוזרים להפיץ באופן יעיל את הקישור החדש. קיימים אתרים עם מערכות יותר מתקדמות שמציעים לנו דו"ח מתקדם שמתחקה אחר ההקלקות לפי תאריך, מדינה ושעה. חלק מהאתרים אפילו מסתנכרנים עם מערכת המעקב של גוגל, הלוא היא גוגל אנליטיקס.

מנוע חיפוש הגדול ביותר

אתר מומלץ לקיצור- דידלי

באתר של דידלי ניתן למצוא שירות לקיצור קישורים, חינמי מהיר, וכמובן עם כל ההטבות והנתונים.
בדידלי הכול חינם, ללא גרסה בתשלום, מה שמאפשר לנו לגשת לכל ההטבות של האתר באופן חופשי. הסיומת של דידלי קצרה ותכליתית, אחד הדברים החשובים לנו כשאנו מחפשים קישור קצר. הסטטיסטיקות זמינות במלואן ללא הגבלה.

היבט נוסף הוא שממשק הקיצורים של דידלי הוא מאובטח לחלוטין, גם ללינק המקוצר, וגם לאתר עצמו המכיל את הנתונים, כך שניתן להתנהל ללא חשש.

האתר אף מציע יצירת קישור בהתאמה אישית בהגבלה של 6 תווים, מה שנקרא קישור ממותג. ממחקר עולה כי נרשמה עליה בכניסות לקישורים בהתאמה אישית (קישורים ממותגים) של 34 אחוזים. קישור ממותג מושך כניסות וקל לקריאה, אטקרטיבי ומושך את העין.

ניתן, כאמור, ליצור קישור ממותג באתר של דידלי בכתובת הבאה – https://did.li.

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה