איתור משקיעים – כל השלבים

תהליך של גיוס משקיעים הינו הליך מורכב אותו יש לבצע בליווי של אנשי מקצוע, וזאת מתוך מטרה לאתר ולגייס משקיעים לצורך ביצוע השקעה כספית לצורך ייצור המוני. מהם השלבים החשובים? להלן הפרטים. 

משקיעים

 

איתור משקיעים: כל השלבים מההתחלה ועד הסוף

איתור וגיוס של משקיעים לצורך השקעה כספית בייצור המוני היא שלב חיוני אותו יש לבצע באמצעות חברות מקצועיות המתמחות בתחום של פיתוח ויזמות, וזאת לאור ריבוי האלמנטים אותם יש לבצע בכדי להוביל בסופו של תהליך לביצוע השקעה כספית. על מנת לעשות זאת, ישנם שלבים ברורים עליהם יש לעבור בכדי לבצע את ההליך על הצד הטוב ביותר. אם אתם יזמים אשר מעוניינים לשווק את הרעיון ולממש אותו במציאות, המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם. לגזור ולשמור:

  • בניית תוכנית אסטרטגית – לפני שמתחילים בשלב של איך מאתרים משקיע, צריך להתחיל בבנייה של תוכנית שיווקית ואסטרטגית אשר נבנית בליווי של חברה מקצועית לתחום. ללא תוכנית אסטרטגית אותה תוכלו להציג בפני המשקיעים לא תוכלו להתקדם בהליך, וזאת בשל העובדה כי מדובר בתנאי סף. משום כך, יצירת קשר עם חברה מקצועית הן לצורך בניית התוכנית והן לצורך איתור משקיעים רלוונטים היא חיונית, כשלב ראשון בתהליך.
  • פיתוח אבטיפוס –גיוס משקיעים מתבסס בראש ובראשונה על פיתוח וייצור של אבטיפוס אותו ניתן יהיה להציג בפני המשקיעים. מדובר באינדיקציה ראשונית לגבי המראה והתפעול של המוצר, ולכן חשוב להשקיע בפיתוח וייצור של אבטיפוס אשר ידמה במדויק את המוצר העתידי, כחלק מתהליך של גיוס משקיעים. למעשה, אבטיפוס איכותי אשר נעשה ברמה גבוהה ומקצועית יבטיח כי סבב הגיוס יהיה מוצלח ולשביעות רצונכם. לאחר הפיתוח, יחל שלב מחקר אשר נוגע למשקיעים אשר מתעניינים בתחום הספציפי לו נוגע המוצר, ולכן באמצעות חברה תוכלו להכיר את המשקיעים אשר מתעניינים במוצר אותו פיתחתם, כאשר ההצגה יכולה להתבצע בכנסים או בפגישות פרטיות.
  • יצירת קשרים – לאחר שבניתם תוכנית אסטרטגית ועסקית אותה ולאחר שייצרתם את האבטיפוס שלכם, תוכלו לפנות לתהליך הגיוס גיוס אשר כולל פנייה לקרנות ציבוריות/פרטיות/הון, אנג'ל (משקיע פרטי), חברה אשר נכנסת כשותפה אסטרטגית או מימון מטעם המדינה. חברה מקצועית תדע להכווין אתכם ולספק את רשת הקשרים הנדרשת, בהתאם להיקף הגיוס הנדרש. למעשה, יזמים אשר אינם בקיאים בתחום גיוס משקיעים לרוב יתקשו מאוד לאתר את המשקיעים הגדולים אשר יאפשר להתקדם בהליך, ולכן יצירת קשר עם חברה אשר תדע להכווין היא חיונית. חברת ג'נטו היא הבית החם ליזמים ומתמחה בפיתוח וייצור של מוצרים, כל זאת במסגרת של הכוונה אישית אשר נעשית בעבור כל יזם לצורך תהליך גיוס כספים ממשקיעים. לקבלת פרטים נוספים אודות תהליך של גיוס משקיעים למוצר, חייגו למספר 073-3277695 לצורך תיאום פגישת ייעוץ.

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה