אילו שירותים ניתן לרכוש עבור הקמת העסק הדיגיטלי שלי?

העולם הדיגיטלי ללא ספק משנה את הדרך שבה אנו כבעלי עסק יוצרים קשר עם קהל הלקוחות שלנו. כאשר העסק נבנה על תשתיות דיגיטליות מתקדמות, הוא מסוגל למכור בצורה מותאמת יותר ללקוחות, למדוד טוב יותר את תהליכי השיווק שלו, וגם לספק תמיכה מצויינת און ליין. למעשה, העולם הדיגיטלי שינה גם את הציפיות של קהל הלקוחות מאיתנו, בעלי העסקים.

 

אז אילו שירותים דיגיטליים תוכלו לקבל לעסק שזה עתה הקמתם?

היכנסו לאתר https://www.ezpoint.co.il ותוכלו להינות מאוסף של שירותים שיותאמו בדיוק עבורכם:

 

בניית אתרי אינטרנט

אנו עושים שימוש בפלטפורמה הפופולרית וורדפרס להקמה ותחזוקה של אתרי אינטרנט אינטראקטיביים, ומוסרים את האתרים הללו לבעלות המשתמש. פלטפורמת וורדפרס הינה פלטפורמה עוצמתית ביותר, אשר מכיל אינספור הרחבות שונות שתסייענה לכם להוסיף שירותים לאתר שלכם בקלות וביעילות.

 

הקמת חנויות וירטואליות

אנו מתמחים בבניה נכונה ומדוייקת של חנויות וירטואליות, שבאמצעותן תוכלו לסלוק עסקאות על גבי רשת האינטרנט. החנויות הוירטואליות שאנחנו מקימים מותאמות לשימוש בכל מכשיר, ובפרט במחשבים שולחניים, טאבלטים ומכשירי מובייל מכל הסוגים. הניסיון שלנו מאפשר לנו לבנות עבורכם חנויות ממירות שפועלות על פי הסטנדרטים המחמירים ביותר של תכנון ועיצוב חווית המשתמש.

 

עיצוב ומיתוג עסקי

אנחנו מספקים שירותי עיצוב לאתרים ומיתוג לבעלי עסקים, ומלווים את הלקוח משלב הדרישות, דרך התכנון, ועד ליישום וההטמעה של הקו השיווקי החדש. אין ספק שעדכון המיתוג העסקי הוא אחד מן התהליכים הקריטיים להצלחה של כל עסק, וחשוב מאוד לבצע אותו אך ורק עם גוף שצבר ניסיון אמיתי בתחום.

 

פרסום לעסקים

בעלי עסקים שמעוניינים לקדם קמפיינים שיווקים לצורך חשיפת המותג שלהם לקהל היעד והגדלת המכירות בעסק, יכולים להעזר בנו בשלבי התכנון, היישום, הביצוע והאנליזה. אנו למודי ניסיון בניהול שוטף של קמפיינים ממומנים בכל המדיות האפשריות, ועושים הכל על מנת שהתקציב שלך ינוהל בצורה ההדוקה ביותר ויוביל את בית העסק שלך לתוצאות לא פחות ממצוינות. היתרון המרכזי של ערוצי השיווק הממומן הוא המיידיות של התוצאות: מרגע שקמפיין כזה עולה לאויר, בדרך כלל בתוך דקות ספורות גולשים ומתעניינים שונים יכנסו לאתר הלקוח על מנת להתרשם מהצעת הערך שלו.

 

קידום אתרים בגוגל

אנו מתמחים בקידום אתרים בגוגל, או בעגה המקצועית, קידום אתרים אורגני. קידום אורגני הינו תהליך מתמשך שבבסיסו מנסים בעלי אתרים ומקדמי אתרים להתאים את הנראות של האתר למנועי החיפוש השונים. בתהליך הזה מושקעים, בדרך כלל, מאמצים רבים לצורך איתו ביטויי מפתח רלוונטיים, ביצוע אופטימיזציה ברמת האתר וברמת דפי האתר, שיפור חווית המשתמש באתר, ניהול היבטים טכניים שונים באתר, ובניית פרופיל קישורים חיצוניים איכותי, אמין ויציב. קידום אורגני מסייע לבית העסק להשיג תוצאות מצויינות באמצעות הגברת הסמכות של העסק והפיכתו לעסק שנתפס כעסק מהימן בעיני הגולשים.

מנוע חיפוש

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה