איך לקדם קבוצה ברשת החברתית

נכסים דיגיטליים הפכו לאחד מאפיקי ההשקעה הפופולאריים כיום. אם נבחן את התופעה לעומק נראה שאין סיבה להיות מופתעים מכך: מדובר בתחום שלא מצריך השקעה כספית ראשונית כבדה ועם מעט ידע טכני ועבודה נכונה וחכמה ניתן להרוויח מהשקעה בנכס דיגיטלי הכנסה פסיבית של רעה בכלל.

ישנם נכסים דיגיטליים מסוגים רבים – אתרי תדמית לעסקים, עמודי נחיתה, אפליקציות וכן עמודים וקבוצות ברשתות חברתיות, למשל קבוצות בפייסבוק. מה יקבע את היכולת שלנו להרוויח כסף מקבוצה בפייסבוק, וכיצד נקדם אותה?

 

פורשופ נכסים דיגיטליים: מה משפיע על רווחיות של קבוצה בפייסבוק?

באופן כללי, האפשרות להרוויח מקבוצת פייסבוק קשורה באופן הדוק לתנועה בה (Traffic), כלומר למספר האנשים הפעילים בה. זאת ניתן למדוד בקלות באמצעות מספר החברים בקבוצה, כמות הפוסטים המועלים לקבוצה בכל יום, כמות התגובות שיש על פוסטים בקבוצה, לייקים וכדומה.

לארגן תנועה משמעותית לקבוצה בפייסבוק זה דבר לא פשוט בכלל. כמו שלכם יש קבוצה בפייסבוק ישנן עוד המון קבוצות אחרות שמתחרות על תשומת הלב של הגולשים בפייסבוק ועליכם לתפוס את העין של גולשים וגם לגרום להם להישאר. כיצד עושים זאת? יש מספר דרכים.

 

דרכים מומלצות על ידי פורשופ לקידום קבוצה בפייסבוק

  1. השקיעו בנראות של הקבוצה

אז נכון – מי שאחראי על העיצוב והנראות של פייסבוק היא פייסבוק, אבל גם לנו כמנהלי קבוצות יש השפעה על נראות הקבוצות. למשל, לדאוג לתיאור אינפורמטיבי, רהוט שנראה טוב; פוסט נעוץ שמסייע למצוא מידע רלוונטי; לדאוג שלא יהיו שדות ריקים ועוד.

 

  1. דאגו לשיח מתמיד בקבוצה

יצירת שיח תמידי בקבוצה חשוב מאוד לקידומה. זאת ניתן לעשות על ידי העלאת פוסטים אינפורמטיביים ואיכותיים ויצירת תמריצים למשתמשים להעלות פוסטים איכותיים. שיח שכזה מאותת לפייסבוק שמדובר בקבוצה תוססת ורלוונטית, מה שגורם לפייסבוק לקדם אותה וכן ממצב את הקבוצה כמקצועית ואיכותית המושכת אליה גולשים.

 

  1. סינון זבל ופוסטים לא רלוונטיים

אחת הגורמים לנטישת משתמשים קבוצות פייסבוק מסוימות הוא הצפה של פוסטים לא איכותיים ולא רלוונטיים. לכן חשוב מאוד להיות בבקרה על התוכן המועלה לקבוצה, ולסנן פוסטים על נושאים שלא רלוונטיים לקבוצה או שעוברים על הכללים של הקבוצה. ישנה אפשרות שכל פוסט שעולה דורש אישור מנהל, מה שיכול לסייע לכם בסינון.

 

  1. הטבות עסקיות

אם הקבוצה שלכם היא קבוצה עסקית יתכן והענקת הטבות מסוימות לחברי הקבוצה גם יעלה את התנועה בקבוצה שלכם וגם ימשוך עוד אנשים לעסק.

 

  1. הגדרת כללים ברורים לקבוצה

כללים ברורים שידועים לכולם מסייעים לשמור על תוכן איכותי בקבוצה ומניעת הצפה בספאם או תוכן פוגעני ולא רצוי.

 

קבוצת פורשופ נכסים דיגיטליים – היעזרו במומחים לקידום דיגיטלי

הקמה, ניהול וקידום של נכסים דיגיטליים אינה דבר קל בכלל, ונכסים דיגיטליים רבים לא מצליחים להתרומם בשל עבודה לא נכונה. מסיבה זו מומלץ להיעזר במומחים להקמה וניהול של נכסים דיגיטליים כגון קבוצת פורשופ. פורשופ אחראית לקידום של אלפי נכסים דיגיטליים בארץ ובעולם, וקהילתה מונה מעל ל-1000 לקוחות מרוצים הנהנים מהכנסה פסיבית.

 

רשתות

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה