איך לקדם אתר בגוגל?

תמיד תהיתם איך להגיע למקום הראשון בגוגל? למה אתרים מסויימים מצליחים להגיע לשם בעוד שאתרים אחרים, לפעמים טובים יותר מופיעים במקומות נמוכים יותר? במאמר זה ננסה לענות על השאלה איך מבצעים קידום אתר בגוגל?

תבינו שהתוכן הוא מאסט

גוגל שינתה את הכללים. חשוב שהאתר שלכם יעניין אנשים אמיתיים ולא רובוטים או אתרים מזוייפים, כדי למשוך אנשים אמיתיים חשוב שתעלו תוכן מעניין וייחודי שימשוך אותם. עד לפני שנים אחדות נושא התוכן הוזנח, גוגל זיהו שהחברות לקידום אתרים מרמות את האלגוריתם שלה והחליטה לשים על נושא התוכן דגש מחודש, בהתאם הוא הפך לתחום שכל חברת קידום אתרים שמה עליו דגש מיוחד בימים אלה

חשוב שתבינו שלא תמשכו אנשים אליכם מבלי להשקיע בתוכן איכותי, אם אתם לא יודעים לעשות זאת בעצמכם פנו למומחים בנושא, פרילנסרים או חברות תוכן. אם לא תשקיעו בנושא כמו שצריך לא תזכו להתעניינות רבה של גולשים.

זכוכית מגדלת

אמצו אסטרטגייה ליצירת התוכן

ערכו מחקר מילות מפתח. למילות המפתח חלק חשוב בסיווג האתר על ידי גוגל. חשוב שתמצאו את מילות המפתח הנכונות, כאלה שאנשים אמיתיים מחפשים כדי שגוגל תציע את האתר שלכם כאשר הם יחפשו אותן. אם לא תשקיעו מספיק בתחום הזה אנשים לא יוכלו למצוא את האתר שלכם.

כוונו למילות מפתח שמצד אחד מספיק אנשים מחפשים ומצד שני התחרות עליהן נמוכה יחסית, אם התוצאות לא יספקו אתכם בהמשך אל תהססו לשנות את מילות המפתח.

השקיעו בתוכן ארוך יחסית. למרות שאתם רואים יותר ויותר שיווק דיגיטלי, של סרטונים או תמונות גוגל עדיין מחפשת תוכן ארוך ואיכותי, השקיעו בכתיבת תוכן מפורט ומעניין שיכסה נושא שקשור לאתר שלכם. מחקרים הראו כי תכנים מסוג זה מקבלים דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש. חשוב שתמנעו מניפוח מלאכותי של התוכן, נסו להתמקד בנושאים שבאופן טבעי דורשים יותר מילים כדי לכתוב עליהם.

פרסום עקבי הוא הכרחי

אין הנחיות ספציפיות המציינות כי עליכם לפרסם כל שבוע או פעמיים בשבוע אולם, חשוב שתפרסמו תוכן רק כשיש לכם משהו אמיתי לפרסם, יחד עם זאת חשוב שלא ליצור הפסקות ארוכות מדי בין הפרסומים. פרסום עקבי שומר על קהל הגולשים שלכם ומשאיר אתכם בתודעה שלו.

פרסום עקבי נותן לאנשים סיבה להמשיך לחזור לאתר שלכם. חשוב שהגולשים יחשבו על האתר שלכם בכל פעם שהם מעוניינים לקבל מידע על הנישה שבה אתם מתמחים.

יש מספר צעדים שאפשר לנקוט כדי להגדיל את כמות הגולשים באתר שלכם, נסו למלא אחר הטיפים שהבאנו פה ותוכלו לראות עלייה משמעותית בכמות הגולשים, חשוב לזכור שכדי להשיג תוצאות אופטימליות צריך לפנות לחברה מתמחה בתחום שתוכל, בנוסף לנושאים אחרים, לספק לכם תוכן איכותי כל פרק זמן קבוע יחסית.

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה