איך להשתמש בתוכנת ZEFO

תוכנת ZEFO היא התוכנה האופטימלית לניהול קידום אתרים. היא קלה לשימוש ומקיפה תחומים רבים הקשורים לניהול ובקרת הקידום. המאמר יפרט כיצד להשתמש בתוכנה.

 

קידום אתרים בלחיצת כפתור

תוכנת ZEFO לקידום אתר בכל תחום מעניקה לך שליטה מלאה על מילות החיפוש, הקישורים, דו"חות עבודה, התבוננות בקידום של המתחרים, בקרה ושיפור האיכות בלחיצת כפתור. אז כיצד עושים את זה? – ראשית יש לחבר את ה- API של התוכנה לכלי המאפשר אוטומטיות כמו ZAPIER, INTEGROMAT ועוד. כך ניתן להשתמש ב- ZEFO מכל מערכת. נכנסים להגדרות של התוכנה ויוצרים API. נותנים לו שם ומקבלים קוד מפתח ארוך שיש לשמור לשלב הבא. קראו את המידע של ZEFO לגבי כל השירותים של התוכנה והמשיכו לשלב הבא.

 

יצירת אינטגרציה אופטימלית

כפי שהוזכר ניתן להתחבר לאחד הכלים האוטומטיים ולפתוח בו חשבון. לאחר מכן לחצו בתפריט של ZEFO על Make a Request ומלאו את הטופס. המערכת תודיע לכם שמילאתם את כל הפרמטרים בהצלחה ותשלח מידע לחשבון שפתחתם במערכת האוטומטית. הפרמטרים אותם תצטרכו למלא הם לצורך אינטגרציה. מלאו את הקישור של מערכת התיעוד של ה- API ותצורת משיכת המידע המגדירה את ה- GET. הגדירו את כל הפרמטרים שיאפשרו לתוכנה לערוך סינון למידע שהיא תקבל והריצו אותה לבדוק שהכל תקין. לאחר שתקבלו תשובה הגדירו את המודול החדש על מנת שיפענח את המודול הקודם.

 

ניהול משימות

ניהול משימות בתוכנה מאפשר מעקב אחר מילות חיפוש או מילות מפתח, הגדרת קישורים ושליטה בהתראות למחשב. כלומר, תוכלו להגדיר התראות על פי תזמון בהתאמה אישית על מנת שתקבלו בדואר האלקטרוני הודעות לגבי הקישורים והיעילות שלהם. ניתן אף להגדיר את מערכת ההתראות כסמס או כהודעה בטלגרם. לשם כך יש להגדיר את המודול HTTP באמצעות קישור אותו תקבלו מהמערכת. מומלץ גם להגדיר את הפילטר במידה ותרצו לקבל התראה רק על קישור מסוים. לאחר מכן ניתן לחבר את המגדירים לחשבון.

 

הפקת דו"חות תנועה ודו"חות עבודה

על מנת לעקוב אחר מילות המפתח והקישורים ולבצע בקרת איכות לגבי התנועתיות שלהם ובקרה על תהליכי העבודה, ZEFO מפיקה עבורכם דו"חות אוטומטיים המגיעים ישירות למייל האישי. כדי לקבל את כל האינפורמציה הדרושה לפי התזמון שלכם תצטרכו להגדיר את התזמון בו אתם מעוניינים, האם כל שבוע או שבועיים, או פעם בחודש? וקבלו אותם במהירות. באמצעות הגדרות טקסט תוכלו גם לשנות את הכיתוב, לעצב את הלוגו שלכם ולשלוט בטקסטים הרשומים בכותרות הדו"חות. הדו"חות הללו מסודרים ומראים את תהליך העבודה שלכם בצורה מסודרת. תוכלו להגדיר במערכת את האפשרות גם לשלוח את הדו"חות ישירות ללקוחות שלכם. לסיכום, ל-ZEFO יש הרבה מה להציע, מממשקים ופיצ'רים נוחים ועד לדו"חות ושדרוגים שונים. ZEFO מעניקה שירות המותאם אישית שירים לכם את עסק הקידום.

 

קידום אתרים

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה