קידום כובע לבן VS כובע שחור

קידום אתרים אורגני היא פעולה הכרחית בעבור בעלי עסקים אשר רוצים להוביל את האתר שלכם לתוצאות הגבוהות ביותר במנוע החיפוש.

קידום אתרים – מדוע זה כל כך חשוב?

קידום אתרים היא הדרך הטובה ביותר להוביל את האתר להגעה לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש של גוגל. חשוב לדעת כי למעשה, ע"פ סטטיסטיקות שגוגל מבצעת מעת לעת עולה באופן ברור כי רוב הגולשים אינם מבצעים חיפוש בעבור מוצרים/שירותים מעבר לעמוד השני של התוצאות, ועל כן על מנת לעמוד בתחרות כמו גם להוביל ליצירת טראפיק גבוהה יותר וחשיפה מיטבית יש צורך בקידום אתרים. קידום אתרים אורגני להתבצע באמצעות חברה אשר מתמחה בתחום, זאת משום שמדובר במגוון של פעולות אותן יש לבצע בכדי להביא את האתר לעמוד הראשון של התוצאות, והוא ניתן לביצוע באמצעות שתי דרכים עיקריות – קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן.

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני (טבעי) הוא קידום אשר נעשה כאמור על מנת להביא את האתר לראש תוצאות החיפוש. מדובר בתהליך ארוך טווח, וזאת משום שיש לבצע מגוון רחב של פעולות הכוללות בין היתר ביצוע אופטימיזציה לאתר כך שניתן יהיה לפתוח אותו מכל מקום ובקלות, עיצוב האתר, ביצוע חקר מילות מפתח, כתיבת תוכן איכותי ומעניין ועוד. בשונה מקידום ממומן עליו נדבר בסעיף הבא, קידום אורגני לא חייב לעלות עשרות אלפי שקלים אלא הוא מותאם לתקציב של כל בעל עסק אולם חשוב לזכור כי הפעולה הזו חייבת להתבצע ע"י חברה מקצועית כמו חברת אוורסט, וזאת על מנת להגיע לתוצאות באופן הטוב ביותר, כמו גם משום שמדובר לרוב בתהליך של ניסוי וטעייה, זאת משום שקידום אורגני מתעדכן ללא הרף וזאת לאור השינויים אותה מבצעת גוגל.

200degrees / Pixabay

קידום אתרים ממומן

מדובר בדרך נוספת לקידום אתרים, אולם היא יקרה יותר וזאת משום שמדובר בפרסום ממוקד המוגבל לפרק זמן קצר יחסית. קידום אתרים ממומן הוא למעשה דרך להוביל את האתר לראש תוצאות החיפוש, זאת במידה ואנו רוצים לקבל תוצאות מיידות. כלומר, האתר יוצג במנוע החיפוש תחת תגית של "מודעה" והתשלום לרוב מתבצע עבור פר הקלקלה על המודעה. מדובר בכלי יעיל ביותר על מנת להגיע לקהל ממוקד, והוא אפקטיבי ביותר בעבור חברות אשר רוצות לנצל את תקציב הפרסום שלהם בדרך הטובה ביותר.

מהי הדרך הטובה ביותר לקידום אתר?

כאמור, קידום אתרים היא פעולה סיזיפית ומורכבת אולם היא מגלמת שורה ארוכה של יתרונות. על מנת לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לקדם את האתרים שלכם, מומלץ להתייעץ עם המומחים של חברת אוורסט אשר ידעו לתת מענה לגבי קידום האתר שלכם כך שהוא יגיע לראש תוצאות החיפוש, וזאת בהתאמה אישית לצרכים של העסק והמטרות השיווקיות.

למידע נוסף היכנסו לאתר אוורסט: https://everests.co.il