בשנת 2007, נפל דבר בתחום העיתונות בישראל. עיתון "ישראל היום" החל לפעול בשיטת ההפצה החינמית, שהייתה חריגה עד כה בעיתונות הארצית בישראל. העיתון זכה להצלחה אדירה, הנמשכת עד היום: לראיה, הוא נחשב לנקרא ביותר בישראל מזה שנים. בתנאים האלו פרסום בעיתון ישראל היום, באמצעות חברה המתמחה בפרסום מודעות לעיתון, הוא אחת ההחלטות הטובות שניתן לבצע בשדה המשחק.
היתרון המרכזי: חשיפה אדירה
אחת ממשימות העל של המפרסמים הפוטנציאליים היא למצוא את הפלטפורמות שתספקנה להם את החשיפה הרחבה ביותר האפשרית. במקרה של ישראל היום, ניתן לסמן "וי" גדול על הסעיף הזה. הוא מחולק בשלל נקודות ברחבי ישראל, מצפון ועד לדרום: תוכלו למצוא אותו בתחנות רכבת ואוטובוס, ברחובות מרכזיים, במרכזים מסחריים הומי אדם, במוסדות ציבוריים, במקומות בילוי וגם בבתי המנויים (בתשלום). הנתונים הרשמיים מדברים על תפוצה של כ-275,000 עותקים בימי אמצע השבוע ושל כ-325,000 עותקים בסופי שבוע, לצד 50,000 עותקים נוספים שם מוסף "שישבת" המופצים ביום חמישי.
הנתונים האלו מסבירים מדוע החשיפה של ישראל היום היא הגדולה ביותר מבין העיתונים הארציים בישראל, ובפער גדול. אליהם ניתן להוסיף את אתר האינטרנט של העיתון, הכולל כתבות נפרדות המתעדכנות אונליין אבל גם קישור לגרסה הדיגיטלית. בשנים האחרונות פיתח ישראל היום גם אפליקציה, המשלימה את תמונת החשיפה.
יתרון נוסף של פרסום בעיתון ישראל היום הוא שהקהל שנחשף אליו, מעצם החשיפה הגדולה, הוא מההטרוגניים ביותר שתוכלו למצוא. גם אם יש שיצביעו על נטייה פוליטית מסוימת של קוראי העיתון, בצדק או שלא, אי אפשר להתווכח עם העובדה שאנשים בכל המגזרים והגילאים נחשפים לעיתון מדי יום.
מודעות מכל סוג
פרסום מודעות בישראל היום אפשרי בכל רחבי העיתון, כאשר המודעות יכולות להיות מכל הסוגים: מודעות פרסום קלאסיות, מודעות דרושים, מודעות אבל, מודעות משפטיות וכן הלאה. לקראת סוף העיתון ישנם מדורי מודעות ייעודיים, המאגדים בתוכם את רוב המודעות (אבל ממש לא את כולן).
פרמטרים שונים מגדירים את מחיר פרסום המודעות בישראל היום, לרבות סוג המודעה, גודלה, מועד הפרסום שלה, המיקום בעיתון או במוסף וכן הלאה. ברמה הכללית אפשר עם זאת לטעון שהמחירים הם בהחלט הוגנים ונגישים.
כך עושים זאת נכון
חברה המתמחה בפרסום מודעות בישראל היום, כמו גם בעיתונים ובאפיקי תקשורת אחרים, תדע בוודאי מהן הדרכים המהירות, הטובות והיעילות ביותר לעשות זאת. ניתן לפנות לאנשי החברה כבר בתחילת התהליך, כשעולה הרעיון הראשוני לפרסם בישראל היום, ולתת לצוות המומחים שלה לייעץ ולהעניק ליווי מתבקש לכל אורך הדרך. בדרך זו אפשר לבחור במודעה ובצורת הפרסום האידיאלית עבור הלקוח הספציפי, לקצר תהליכים בהתנהלות אל מול אנשי העיתון ולקבל החלטות טכניות שיכולות להפוך את המודעה ליעילה יותר: לא רק מבחינת החשיפה, אלא גם בהתייחס לפניות הקוראים ולאחוזי ההמרה שלה.