כיצד להתכונן לקראת מבצע באינטרנט?

בתור בעלי עסק, מבצעים הם אחד הכלים המאפשרים לנו למשוך לקוחות, וליצור עניין בקהילת המתעניינים בשירותים שאנו מציעים.

בעידן האינטרנט- על כל בעל עסק מוטלת החובה להכיר את שיטות הפרסום הדיגיטליות, בין אם מדובר באתר האינטרנט של בית העסק, פרסום מודעה בגוגל, או שיווק ברשתות החברתיות.

פרסום באינטרנט הוא שונה בתכלית משיטות הפרסום הותיקות יותר, דוגמת פליירים, מודעות בעיתון, ותשדירי פרסום ברדיו. הפרסומים באינטרנט הם בעלי אופי שונה ומתוחכם יותר, ובמאמר הבא- ננסה לתת לכם מספר טיפים כיצד לבצע אותם נכון.

 

פרסום בעידן הנוכחי

תחום הפרסום והשיווק בעידן הנוכחי, מקבל פנים אחרות לחלוטין מאשר בימים עברו.

פעם רוב הפרסום היה מסתמך על מודעות בעיתון, טלוויזיה, שלטי חוצות, פליירים, וכדומה… אך מאז תחילתה של מהפכת האינטרנט, נראה שהשיטות האחרות עדיין מתקיימות, אך רובן מחווירות אל מול עוצמת כלי הפרסום באינטרנט וברשתות החברתיות.

ייתכן ותופתעו מאוד, במידה ותחפשו מחקרים הבודקים כמה זמן אנו מבלים בגלישה במהלך היום.

בתור בעלי עסק הרוצים לפרסם מבצע כלשהו, בין אם טבעות אירוסין במבצע, הגרלת עיסוי חינם, או ארוחה בחצי מחיר- עלינו לדעת כיצד להשתמש ברשת האינטרנט על מנת לפרסם את המבצע שלנו.

רוצים לקרוא על טבעות אירוסין מותאמות קריירה? הכנסו ללינק הבא.

 

ניהול מבצע באינטרנט

אנשי מקצוע מתחום השיווק יספרו לכם, שהשלב הראשוני ביצירת קמפיין כלשהו, הוא למעשה להבין את עצמנו, את המוצר שלנו, ואת הקהל שאליו הוא פונה. מתוך כך למעשה, נדע היכן לפרסם את המבצע שלנו.

האופציות בעידן האינטרנט נעות בין פרסום בגוגל, קידום אתרים, מודעות פייסבוק או אינסטגרם, ועוד, וכל קהל יעד נוטה להשתמש באינטרנט באופן קצת שונה.

לאחר שבחרנו פלטפורמה שיווקית, אנו צריכים להכין את התסריט למבצע שלנו.

האם מדובר במבצע חד פעמי, או משהו מתמשך? איך זה נראה בעיני הלקוח, ומה נוכל לעשות כדי להפוך את המבצע לממש אטרקטיבי? פקטור נוסף שנרצה לחשוב עליו – הוא מידת העניין שיוצר המבצע.

בעלי עסקים רבים משתמשים בהגרלות ואתגרים על מנת ליצור עניין, ולעתים הרמת גבה אצל הגולשים.

 

בעולם הדיגיטלי- התוכן שיהיה המעניין והמושך ביותר ינצח.

בעלי עסק בעידן הנוכחי, חייבים להכיר את השימוש באופציות השונות שמאפשר לנו האינטרנט.

גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, ודומיהם- הם בעלי העוצמה האמיתית כיום, וזאת בשונה משיטות השיווק שהיו נהוגות לפני כמה שנים.

כשאנו מעוניינים לפרסם מבצע כלשהו, נרצה לבצע תהליך שיעזור לנו להבין היכן משתלם לנו יותר להשקיע את מאמצינו.

מבצע שגם משווק במקומות הנכונים, וגם טומן בחובו עניין, ציפייה ואתגר- יגרום למשיכה של קהל יעד פוטנציאלי הרבה יותר.

ישנם מדריכים אינטרנטיים המלמדים את עקרונות השיווק, ועם זאת- בעלי עסקים רבים מעדיפים לשכור את שירותיהם של אנשי שיווק מקצועיים, שיוכלו לנהל עבורם קמפיינים איכותיים כשמדובר בשיווק מבצעים ספציפיים, או פרסום שוטף.

 

 

דגלים של מבצע

רוצים גם אתם להגיע לטופ ?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אהבתם את המאמר ? שתפו ברשתות החברתיות

מאמרים וכתבות נוספות

השאירו תגובה