רענון נהלים בבזק

20 באוגוסט 2007 מאת: ארז הדס-זוננשיין

קראתי היום בדה-מרקר על כך שבבזק סרבו לקבל פנייה מלקוח באמצעות מייל במקום פקס.לבסוף טענו בבזק שאכן מדובר בנוהל מיושן ומשפט המפתח הוא "רענון נהלים", כלומר בבזק ידאגו שמתי שהוא בעתיד נוכל לפנות אליהם גם באמצעות מייל ולא רק באמצעות מכשיר פקס מיושן.

אם נניח אתם מקבלים כעת מייל של חברה המבטיחה לכם שיפור בחיי המין, האם אתם מאמינים להם? ואם נניח אתם מקבלים מייל מחברה המציעה לכם קורס מהיר להשקעה בבורסה, אתם נרשמים? ואם במקרה, ממש במקרה, אתם מקבלים מייל המזמין אתכם לחופשה חלומית בפטרה, אתם ממהרים לחטוף את הדיל? אז למה בזק בטוחים שלשלוח לי ספאם יגרום לי להקליק על הזבל שלהם? כי הם בזק? אני חושב שהגיע הזמן לרענון נהלים מקיף בבזק…

rענון נהלים בבזק

 

מופיע בקטגוריות: כללי
תגיות:

האפשרות להגיב סגורה.

ה