5 טיפים לקידום אורגני נכון בגוגל

על מנת לקדם את האתר שלכם למעלה תוצאות החיפוש של גוגל, נדרש לבצע מספר צעדים חשובים. מהם? להלן חמישה טיפים חשובים ביותר מפי יהושוע רץ, מומחה לקידום אתרים והבעלים של חברת קידום האתרים המובילה RY.

קידום אינטרנטי

  1. תוכן איכותי – על מנת לקדם באופן אורגני ונכון בגוגל, אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא כמובן התוכן. למעשה, על ידי חקר של ביצוע מילות מפתח פופולריות הסיכוי שהאתר יעלה לראש הדירוג עולה בצורה משמעותית, כאשר כיום יש לא מעט כלים מתקדמים אשר מאפשרים לבצע את החקר הזה, בצורה מיטבית. על כן, התוכן אותו אתם מעלים לאתר חייב להיות בשילוב של מילות מפתח, עם תוכן איכותי ומעניין, וכמובן מקורי. חשוב לזכור בנקודה זו כי לגוגל יש כלים מתקדמים בכדי לבדוק האם התוכן מועתק, ובאם הוא אכן נמצא האתר הוא ירד באופן אוטומטי לשורות האחרונות של מנוע החיפוש.
  2. ביצוע אופטימיזציה – כיום רוב הצרכנים מבצעים את החיפוש אודות שירות/מוצר דרך המכשיר הסלולרי, ולכן אחד הדרכים הטובות ביותר לביצוע אופטימלי של קידום אורגני בגוגל היא באמצעות ביצוע אופטימיזציה לאתר, כך שניתן יהיה לפתוח אותו מכל מקום, בצורה קלה ופשוטה. על כן, בדקו היטב כי האתר שלכם מותאם באופן אופטימלי – כך שניתן יהיה לפתוח אותו גם מהסלולר, הטאבלט או המחשב.
  3. קישורים – על מנת לבסס את מעמדו של האתר שלכם ולהעניק לו אמינות גבוהה, יש לבצע קישורים מאתרים פנימיים וחיצונים, וזאת על מנת שהקידום יתבצע בצורה איכותית וטובה. למעשה, על מנת לבצע את הקישורים ניתן לבקש או להוסיף דרך תוכנות מתקדמות, אולם מדובר בטכניקה מורכבת יחסית אשר לא מומלצת לביצוע באופן עצמאי.
  4. ויזואליה – בעידן הנוכחי, רוב הצרכנים חסרי סבלנות ואינם מעוניינים לקרוא המון מלל של מידע. לכן, דרך מצוינת להגביר את הכניסה לאתר היא דרך הכנסה של אלמנטים ויזואליים, בין אם מדובר בסרטוני וידיאו, גיפים וכו'. על כן, השתדלו להכניס כמה שיותר אלמנטים ויזואליים, וזאת על מנת להגביר את הכניסה של הגולשים לאתר שלכם – כך שהם יקבלו חווית גלישה מעניינת אשר מפעילה את החושים בצורה מיטבית, אך שימו לב לא "להעמיס" יתר על המידה מבחינת הוויזואליה באתר.
  5. עבודה עם חברה מקצועית – קידום אתרים אורגני הוא תהליך מורכב ביותר אשר נדרש בעבורו שינויים, כמו גם בדיקה חוזרת ונשנית לגבי המיקום. על כן, עבודה עם חברה מקצועית אשר מתמחה בקידום אתרים אורגני תבטיח כי הקידום יתבצע בצורה הטובה ביותר, כאשר קיום החברה המובילה בתחום היא חברת RY אשר לה וותק של שנים ארוכות בתחום, ואשר שמה דגש משמעותי על שקיפות, מקצוענות ועמידה ביעדים, כפי שנקבעו בתוכנית העבודה. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://ry-dm.com.