קסמבה קסמבה קסמבה

26 ביוני 2007 מאת: ארז הדס-זוננשיין

טמקא מדווח היום על מכירת החברה הישראלית קסמבה לחברה העולמית LivePerson. קסמבה מספקת שירות יעוץ אוןליין ע"י מומחים במגוון תחומים, ואילו LivePerson מוכרת תוכנה המאפשרת לדבר אוןליין באמצעות ממשק ווב פשוט. המטרה היא לספק שירות לקוחות אוןליין. אלא שלייב-פרסן הבינו את הפוטנציאל של שיתוף שני העולמות והרי התוצאה.

בשנת 2000 בערך, הורדתי את התוכנה humanclick של לייב-פרסון והחלטתי לתת שירות תמיכה אוןליין לאנשים שהיו להם תקלות במחשב. ההתלהבות מכך היתה גדולה מאוד אבל היינו רק שניים, אני וחבר, ואילו קהל הדורשים לתמיכה היה גדול מאוד. לא התכוונתי להרוויח מכך כסף אלא רק לבדוק את פוטנציאל השוק של התחום. את ההשראה אגב, קיבלתי מהאתר ExpertCity (שנראה אז כך) אשר אפשר לשאול שאלה בנושא מחשבים ואינטרנט, ולקבל עצות בחינם או בתשלום ממביני עניין. כל ההתנהלות התבצעה בזמן אמת, כמובן.

מהר מאוד הגעתי למסקנה ברורה, שירות התמיכה של ספקיות האינטרנט צריך להיות מתוחזק ע"י חברה חיצונית שכל מטרתה תהיה שירות טכני עבור לקוחות. אלא שחברה חיצונית תוכל גם לתת מענה עבור חברות תוכנה וכו'.

חברות רבות אשר מריצות קמפיינים באינטרנט, מספקות מספרי טלפון אשר מבהירות להן לאיזו מודעה נחשף הגולש. כעת חישבו על מערכת שתספק לתומך הטכני את כל המידע על מחשב הגולש ובכך תחסוך בלאגן שלם. אני תוהה אם לייב-פרסן חושבים כמוני, האם הם מאמינים בפוטנציאל של מערך טכני שיספק שירות לקוחות למגוון רחב של חברות ותוכנות. אין לי ספק כי חברה כזו יכולה לענות על צורכיהן של חברות רבות בשוק. ותחשבו על זה

תגובות

2 תגוובת על ”קסמבה קסמבה קסמבה“
  1. מאת אמיר:

    מזכיר את "מסודרים" חח
    שיהיה להם בהצלחה!

ה