פיצה פרגו – ההזמנה שמעולם לא היתה

7 באוגוסט 2009 מאת: ארז הדס-זוננשיין
פיצה פרגו

פיצה פרגו

ביום רביעי הזמנתי אלי את ידידי אמיתי, והחלטתי להזמין אוכל מפיצה פרגו. בחרתי את גודל הפיצה, התוספות וכמובן שתייה. כאשר הגעתי לשלב התשלום התבקשתי לבחור האם אני מעוניין שיתקשרו אלי על מנת למסור פרטי אשראי או להזין אותם כעת. מאחר ואני מבצע רכישות רבות באינטרנט ודאתי שיש את סימון המנעול המראה כי העמוד מאובטח והזנתי את פרטי כרטיס האשראי.

עברו חמש דקות, עברו עשר דקות, עברה רבע שעה. מאחר והאתר לא תמך בשועל והיה מאוד מאוד קשה לניווט התחלתי לצחוק עם אמיתי שאולי הם בכלל לא קיבלו את ההזמנה. הבדיחות נמשכו כחמש דקות על כך שאולי אם נתקשר הם יגידו משפטים כמו "יש לנו אתר באינטרנט?", "איפה הזמנת? בפייסבוק?" וכו וכו'. בשלב הזה תחושת הבטן שלי העלתה בי עוד ועוד חשדות אז החלטתי להרים טלפון ולוודא שההזמנה הגיעה ליעדה, והפלא ופלא אחראית המשמרת בסניף גבעתיים לא ידעה כלל כי אפשר להזמין דרך האתר.

אני: אבל אני הזמנתי לפני 20 דקות ושמתי את כרטיס האשראי שלי
א. משמרת: אוי, אני מקווה שלא נתת את הכרטיס למישהו אחר
אני: כתוב פה את מספר הטלפון שלכם ואת כל התפריט, את בטוחה שלא קיבלת הזמנה?
א. משמרת: אני בכלל לא מקבלת הזמנות מהאינטרנט
אני: יכול להיות שיש לכם מרכז הזמנות? מה זה המספר 1-700 שמופיע באתר?
א. משמרת: זה מספר שמקשר אותך לכל הסניפים

השיחה הסתיימה בהזמנה טלפונית ותשלום במזומן, ומעקב יומי אחרי כרטיס האשראי כדי לוודא שאף אחד לא יחייב אותי בטעות. אני מזמין רבות מפיצה פרגו ואני מאוד ממליץ עליהם, המחירים שלהם טובים, האוכל מעולה והשירות טוב. אבל להבא כדאי שתזכרו לא להזמין דרך אתר האינטרנט שלהם אם אתם באמת רעבים.

תגובות

תגובה אחת על ”פיצה פרגו – ההזמנה שמעולם לא היתה“
  1. מאת נעם:

    אוי זה סיפור גדול…והזוי…

ה