איך עושים קידום אתרים?

שמתם לב שלמרות שהאתר שלכם מאוד מושקע ומעניין לא הרבה אנשים נכנסים אליו? השאיפה שלכם הייתה שהאתר שלכם יהיה מועיל ויעיל יותר? הייתם בטוחים שדרכו עוד ועוד לקוחות יצטרפו אל חוג הלקוחות המרוצים שלכם וכך ההכנסה החודשית שלכם תגדל? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. זה למעשה מה שעובר בראש לכל אדם שטורח להשקיע ולהקים אתר, אך עובדה היא שיש אנשים שמצליחים יותר מאחרים ונשאלת השאלה: למה? איך יכול להיות שיש אתרים שממלאים בקלות רבה יותר את הייעוד שלהם לעומת אתרים אחרים שבסופו של דבר מעוררים את התחושה של בזבוז זמן והשקעה. התשובה היא קידום אתרים להבין על מה כולם מדברים והגיע הזמן שתבינו שאפילו אם יש לכם אתר נפלא, יפה ומעניין, הוא לא באמת שווה הרבה אם הוא לא מקודם בגוגל. לכן זה לא משנה אם עד היום השקעתם העניין הזה או לא, כי אף פעם זה לא מאוחר מידי לקחת את האתר שלכם כמה צעדים קדימה, אז למה אתם מחכים?

ממומן או אורגני?

השאלה הראשונה שבדרך כלל שואל כל מי שחושב על קידום אתרים, היא האם עדיף לבחור באופציה של קידום ממומן או באפשרות של קידום אורגני. התשובה היא, לפני הכול, שאין תשובה אחת נכונה. כלומר, לכל אתר ולכל נושא יש דרכים אחרות טובות יותר לקידום ולכן כל מקרה צריך להיבדק לגופו. עם זאת, חשוב להבין שלקידום אורגני של אתרים יש בכל זאת כמה יתרונות והם:

  1. זה עולה פחות בדרך כלל
  2. היעילות של קידום כזה מורגשת לאורך זמן
  3. יש הרבה מאוד שיטות קידום שביניהן אפשר לבחור או אפילו לשלב
  4. חלק מפעולות הקידום האורגני הן כאלה שהלקוח יכול לעשות גם לבד

ובנוסף לכך, בדרך כלל בקידום אורגני אתם יכולים לשנות את התקציב שלכם בכל חודש. כלומר, תוכלו חודש אחר להכחליט שאתם משקיעים הרבה מאוד בקידום האתר שלכם אך בחודש שאחריו תוכלו גם לבחור להשקיע רק חצי מהסכום. מה שבטוח זה שהדברים הם יותר בידיים שלכם ובשליטתכם, וזו עובדה שעבור רבים מאיתנו יכולה להיות משמעותית ביותר.

איך עושים קידום

לאיזו חברת קידום אתרים כדאי לפנות?

למרות מה שהוזכר לעיל, שבקידום אתרים אורגני יש פעולות שהלקוח יוכל לעשות בעצמו, מה שכדאי לדעת הוא שקידום אתרים בימינו זה מקצוע לכל דבר. משמעות הדברים היא שמי שעוסק בתחום הזה בצורה רצינית לא רק למד אותו, אלא גם צבר בו ניסיון וגם צריך להיות מסוגל להוכיח לכם את ההצלחות שלו. לכן, בבואכם לבחור חברת קידום אתרים כדאי יהיה לבדוק היטב אל מי אתם פונים. האם מדובר על חברה רצינית שעוסקת בענף הזה כבר לא מעט זמן? והאם החברה שאליה אתם פונים היא כזו שיש לגביה לא מעט המלצות? שימו לב, כמובן, גם לשאלה כמה אתם עומדים לשלם כי אומנם כדאי להשקיע בקידום האתר שלכם אך חשוב לשמור על פרופורציות. כמו כן, לא תמיד כאשר מקדם אתרים מרשה לעצמו לגבות מכם מחירים גבוהים מאוד זה גם אומר שהתוצאות תגענה מהר יותר או תשארנה לטווח ארוך יותר של זמן.