קידום אתרים באינטרנט
מחקר מילות מפתח
לב ליבו של קידום אתרים בגוגל הוא מציאת מילות המפתח הרלוונטיות ביותר בהן יקודם האתר. באמצעות מחקר מילות מפתח מוצא מקדם האתרים את המושגים אשר יאפשרו לו להגיע לתוצאות איכותיות ובזמן הקצר ביותר תוך התחשבות במספר שיקולים נוספים כמו קהל יעד נוכחי ופוטנציאלי ועוד מספר נתונים בהתייחס לתחום האתר ומטרת קידום האתר באינטרנט.

מחקר מילות מפתח מחייב את מקדם האתרים לעשות את כל המאמצים בכדי להגיע לתוצאות איכותיות במושגים הנבחרים. לעיתים, עשוי מקדם האתר למצוא כי רק בשני מושגים כדאי להשקיע את מאמצי הקידום. עם זאת, אין זה אומר כי האתר לא יופיע במושגים כללים. לדוגמה, מקדם האתר יכול להחליט כי המושג המתאים ביותר לקידום אתר בתחום הריהוט הוא המושג "ריהוט משרדי". אך אין זה אומר כי האתר לא יגיע לתוצאה איכותית במושג הכללי "ריהוט". זוהי למעשה תוצאת לוואי של קידום אך היא מובנת מאליו ונלקחת בחשבון במחקר מילות מפתח.

כמעט ולא קיים קידום אתרים באינטרנט שלא מצריך מחקר מילות מפתח. בחירת מושגים באופן שרירותי או באמצעות כלי מילות המפתח של גוגל בלבד – הינה טעות מוחלטת. דרשו ממקדם האתרים שלכם שיסביר לכם כיצד הוא מבצע את מחקר מילות המפתח לאתרכם. במידה וקידום האתר שלכם יבוצע למושגים לא רלוונטיים, אתם עשויים לזרוק כסף רב על קידום אתרים שאולי יקדם את אתרכם, אך לא במושגים הנכונים ולא לקהל היעד שלכם.

חשוב להבין כי חלק מקידום אתרים באינטרנט, הוא הבנה של קהל היעד, ניתוח השוק הרלוונטי והפוטנציאלי ועוד שלל נתונים. לכן, חשוב כי מקדם האתרים שלכם יהיה בעל ניסיון בתחום ויבין את המשמעות השיווקית של האתר ולא יתייחס רק לקידום האורגני.

לסיכום, קידום אתרים באינטרנט ובגוגל בפרט דורש ניתוח ופילוח השוק בכדי לקדם את האתר כמו שצריך. כשם שלא תרכוש באנרים באתרי סקס בכדי לקדם אתר מתחום הריהוט, דאג לוודא כי מקדם האתרים שלך מבצע מחקר מילות מפתח איכותי. זכותך לדרוש לדעת אילו נתונים נלקחים בבחירת המושגים כדי לוודא כי האתר יקודם במילים הרלוונטיות.